Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

واقعا دیگه میشه دید منو؟

جمعه, ۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۴۴ ب.ظ

از عنوان هیچی پیدا نیست! میدونم.

برای من کلییی چیز پیش اومد که نتونستم بیام و بنویسم، خب نتیجه ی دانشگاه همونی شد که میخواستم حتی بهتر!

دارم کارای جدیدی انجام میدم و بنظرم امیدبخش.

رهگذرهای لعنتی عجیب روی روحیاتت تاثیر دارن، نمیدونم دیگه باید چی بگم همه چیزا رو نمیشه گفت میدونید که.

واشنا؟ :)))))) خیلی دوستت دارم.

۰۰/۰۷/۰۹
tahi :D

دانشگاه

نظرات (۱)

۰۹ مهر ۰۰ ، ۱۹:۴۱ Holdie aka blondsamurai
خوشحالم همونی شد که میخواستی حتی بهتر^_^
پاسخ:
:)))) مرسی امیر این شادیا رو برای توام میخوام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.