Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

رو به ته کشیدن.

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ

تقریبا داره تموم میشه،ترم رو میگم،خسته و خسته و خسته م واقعا خستم،خیلی ترم بدی بود و بدتر هم زمانی میشه که یه درسی رو پاس نشم!

امتحانام حدودا 6 تا دیگه مونده...

توی این ترم چیزایی زیادی یاد گرفتم،درس نه!تجربه.

احتمالا برم سرکار یه جایی رفتم مصاحبه و قراره از شنبه برم(مشکلی با امتحان داشتنم نداشتن).

نمیدونم اصلا نمیدونم چی باید دیگه توی وبلاگ نوشت که دلت واسه ی لحظه ای اروم شه و حس سبکی کنی!

براتون از واشنا طلب آرامش و شادی میکنم.

۹۹/۱۰/۲۵
tahi :D

دانشگاه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.