Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

یه مدل خیلی متفاوت!

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ب.ظ

در حال حاضر دارم فرایند استثنایی پشت سر میذارم.

هیچ زمانی این نحو موقعیتی نداشتم،شاید هم داشتم مثلا وقتی بچه بودم به هر صورت میتونم بگم این حالت نداشتم چون چیز زیادی در اینباره از کودکیم یادم نیست،وقتی یادت نیست یعنی نداشتی،میدونین که چی میگم.

من این روزا انتظار هیچ ادمی رو نمیکشم،منتظر کسی نیستم راستش به هیچکس شب بخیر نمیگم و حتی صبح بخیر و حتی من میرم فلان کارا انجام بدم و میام.جالب نیست؟ستودنی نیست؟با خودتون میگید یعنی چی؟پارتنرت؟دوستات؟منظورت دقیقا کیه؟منظورم همه ست.

البته اگر امروز صبح که بیدار شدم و با صدای خیلی خوابالو به پدرم گفتم سلام و اون بهم صبح بخیر گفت رو فاکتور بگیرم.

هرچند من منظورم از اون حرفا pm دادنه.

شاید دارم برمیگردم به روزایی که کسی رو زیاد نمیشناختم هرچی که هست بیشتر ساعات روزم رو پر میکنم و وقتی عصر میشه ساعتای 5-6 دلتنگ میشم،چون اکثر روزای تابستون سال پیش این ساعت خونه نبودم.

نمیدونم پاییز و زمستون رو چطوری بگذرونم وقتی اولین تجربه خونه نشینیمه،نه قراره برم هنرستان نه دانشکده.

"ما در برابر شما"چیزیه که این روزا دست گرفتم و میخونم،دوستداشتنیه وقتی تموم شه مثل همیشه براتون راجبش مینوسم.

دارم درس میخونم و این به عجیب تر و خاص شدن مدل این روزام اضافه میکنه.

تمیز تر از قبل شدم میزم کاملا تمیزه و حتی کمد لباسام.

شدم از اون ادمایی که کنار سیستم شون خودکار و کاغذ دارن،هیچ وقت اینطوری نبودم.

فقط کسی این مدل منو درک میکنه که مدلای قبلی منو یادش باشه.

نظرات (۷)

به وبلاگ منم سر بزنید
پاسخ:
:) 
خودت خواستی این مدلی باشی یا یهو به خودت اومدی و دیدی این مدلی شدی؟
پاسخ:
راستش هم اره هم نه
یعنی خودم تعداد ادمارو کم کردم اما خب حتما یه دلیلی داشت که مجبور شدم کم شون کنم
یعنی میدونی مناسبم نبودن
حالا اگر بگم خودم خواستم دروغه و اگر بگم نه توش دخیل نبودم اونم دروغه
احساس میکنم یه جورایی تو این مدل باهم اشتراک داریم و البته همراه با تفاوت های بسیار.
به هرحال...[یک نفس عمیق]
پاسخ:
=)))) اوضاع بدیه آراگل اوضاع بدیه برام...
اره عمیق ...
خودت چ خبر خوبی؟خیلی وقته ازت اطلاع ندارم
زندگی چطور میگذره
خوبه که تو این اوضاع بد لبخندت رو حفظ میکنی. فکر کنم ماها فقط آدمای نامناسبی به پستمون خوردن و توی شرایط نامناسبی قرار گرفتیم. به هرحال اینا همه‌ش تجربه‌ست. بگرد دنبال آدم درستش و شرایط ایده‌آل خودت رو بساز.

من خوبم. اره خیلی وقته. زندگی میگذره، گاهی خوب گاهی بد، پر از نوسان و ناملایمات، سرشار از شادی و هیجان.
بی‌انصاف نباشم، من همیشه امیدوارم و همین باعث میشه ادامه بدم.
پاسخ:
مجبورم چون هنوز امیددارم ...
اره همینه....
درسته فراز و نشیب داره
خب پس توام مثل من هنوز امیدداری و تنها دلیل ادامه دادن من هم همینه
امیدوارم که اوضاع درست و این مدلی نمونه =)♡
شاید این تنهایی تقصیر خودته یکم به خودت مراجعه کن
پاسخ:
اره انتخاب ادم های اشتباه تقصیر خودمه
۱۳ آبان ۹۹ ، ۱۷:۳۶ Holdie aka blondsamurai
بدون شب بخیر خوابیدن مزخرف ترینه.
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی :(((((((
۱۳ آبان ۹۹ ، ۱۷:۳۷ Holdie aka blondsamurai
چه پست بامزه ای از وبلاگ ما هم دیدن کنید.
اموجی گل
پاسخ:
😂😂😂😂😂 نابود شدددددم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.