Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

5_12

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵ ب.ظ
تا یه ذره سر کلاس وقت پیدا میکنم برای استراحت ذهنم پرواز میکنه میره اون دور دورا نمیفهمم چی میشه که یهو میفهمم تایم استراحت تموم شده!در این حد حواس پرت =)
یه صداهای عجیب غریبی منو بیخیال همه چی کردن،وقتی دراز میکشم اینگار از کف پاهام کم کم بی حس میشه و رفته رفته خوابم میبره متوجه نمیشم تا کجای بدنم این کرخی پیش میره اما واقعا معرکه س!شاید به خاطر ایمی پرامین باشه نمیدونم.
خیلی کار دارما خیلی ولی هیچکار نمیکنم!!!قبلا اگر 50 درصد کارارو انجام میدادم و بابت 50 درصد باقی مونده ش حرص میخوردم الان 1 درصد هم انجام نمیدم که واسه بقیه ش حرص بخورم.
وقتی موهامو رنگ میزنم اونقدر تحول تو حالم ایجاد میشه که اینگار از شوهرِ نداشته ام طلاق گرفتم و با یه ادم جدید ازدواج کردم،تحول لازمم.
دلتون میخواد کی بهتون زنگ بزنه؟بهم بگید.
۹۷/۰۷/۳۰