Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

سومین اردیبهشت!

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ

حس خوبیه، حس خوبیه اینکه کسی رو دوستداشته باشی و عمیقا حس کنی که اونم دوستت داره.

اما همینقدر که خوبه، ترسناکه!

من بدبینم یا واقعا باید ادم واقع نگر باشه؟

ترس از دست دادن، ترس خراب شدن و هزارتا ترس دیگه!

اینکه من یکم مشکل روحی دارم توش دخیله و میدونم.

اما خب! چیکار میتونم بکنم؟

میخوام پیاده روی هامو دوباره شروع کنم، روزها و شبها با واشنا حرف بزنم و ازش بخوام خودش برام بسازه!

واشنا!

دوستت دارم.

۰۳/۰۲/۰۹
tahi :D

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.