Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

تردید

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰ ب.ظ

به شدت هورمون ها در حال اذیت کردن هستند :))))

نمیدونم چرا اینقدر بهم میریزم سریع واکنش نشون میدم و این خیلی سخته برام.

دکتر بهم گفت که یه دوره دیگه قرص هارو مصرف کنم و بعد از اتمام دوره برم پیشش.

زندگی جالبه و اتفاقاتی که میوفتن جالب تر.

راجع به احساسات عجیب غریبم توی این روزای سمی چیزی ننویسم بهتره.

واشنا؟میدونم حواست بهم هست،دوستت دارم.

 

۰۲/۰۵/۲۵
tahi :D

نظرات (۱)

تردید رو بذار کنار
نمیدونم چرا همیشه در حال تردید هستیم پس اطمینان کجاست ؟
پاسخ:
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.