Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

صبوری

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱ ق.ظ

چند روز دیگه بیست سالم میشه،امروز فکر کردم با خودم ده سال دیگه چیم و چیکار میکنم،به خودم ده سال فرصت میدم برای تغییر و این راه انگاری ادامه داره و تموم نمیشه....

یه سری برنامه ها دارم برای خودم که باید عملی شه باید صبر کرد :)

واشنا دوستت دارم.

۰۰/۰۳/۲۹
tahi :D

نظرات (۳)

تولدت مبارک عزیزدلم امیدوارم سال شروع موفقیت ها و رسیدن به آرزو ها باشه 21
پاسخ:
:)))))) مرسی مرسی متشکرم ازت
پیشاپیش تولدت مبارک :)
پاسخ:
:)))))))))) مرسی عزیزدلم
۱۲ تیر ۰۰ ، ۰۷:۲۷ هانی هستم
مبارک باشید!
پاسخ:
:)))))) مرسی خیلی ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.