Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

از سوزش چشم تا راکوتان ترسناک!

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۳۴ ب.ظ

علاقمند شدم به عنوان های این مدلی حقیقت الان که دارم تایپ میکنم چشمام بخاطر کم خوابی میسوزه و سرکار هستم،دیشب کلی کابوس دیدم و ارامش نداشتم و به سختی شبم صبح شد.

روزای بدی رو گذروندم و اذیت شدم...

از لحاظ جسمی و روحی ضعیفم و قرصامو قطع کردم.

دکتر بعد از کلی ازمایش لعنتی برام راکوتان نوشت امیدوارم کبدم نابود نشه.

خسته تر از اونیم که بخوام شمرده و تمیز تایپ کنم واشنا به تو امید دارم و دوستت دارم.

۰۰/۰۳/۲۱

نظرات (۵)

سلام عزیزم
خدا قوت. من یک سال دارم راکوتان میخورم هر سه ماه آزمایش دادم و مشکلی نبوده نگران نباش خیلی وحشتناک نیست
پاسخ:
سلام سلام مرسی ترانه جان واقعا قوت قلب بود چون توی این مدت همه بهم گفتن خوب نیست و نخور...
اثرش روت چطور بوده؟
من بخاطر زیاد چرب بودن پوستم تجویز کردن
معجزه کرد برای من
پوستم از این رو به اون رو شد. تنها چیزی بود که جواب داد
پاسخ:
انشالله برای من هم همینطور باشه...
کامنت های پست قبلیت بسته بود اینجا نوشتم....
منم خیلی جوش میزدم اما ریز ریز و روی لوپ و گونه هام. مخصوصا وقتی صورتمو اصلاح میکردم رسما به فنا میرفتم. دیگه موهای صورتمو جز سیبیلام بند ننداختم و به جاش با کرم دکلره بور کردم :)
بعد اینکه پوستم جوش نزد رفتم میکرودرم ارزشش رو داشت و کمتر تهاجمی بود. دوستم میکرونیدلینگ رفت اما تهاجمی تره اما دیگه جای جوش نمیمونه.
و اینکه یه پیج من تو اینستا فالو دارم برای موهاست که راجع به پوست هم مینویسه. فکر کنم haircare_sogand باشه. مطمئن نیستم. راجع به راکوتان هم نوشته
و عالیه که به خودت میرسی و به بدنت توجه داری :*
پاسخ:
اااا مدوسا عزیزم حالت خوبه؟ممنونم از اینکه توجه کردی 
اتفاقا منم پوست حساسی دارم و اصلاح حسابی خرابش میکنه یه مدتی کلا سمت اصلاح نرفتم شیو کردم و بعد یه مدت دکلره ولی دکلره ضرر داره و... برای همین قطعش کردم یه سری محلول داد بهم دکتر که بعد اصلاح و قبلش بزنم به صورتم که باعث شدن دیگه جوش نزنم
میکرودرم هم حقیقت رفتم ولی اونم برام فایده نداره
حتی قبل از اینکه برام راکوتان بنویسه دکتر دو جلسه پاکسازی رفتم پیشش که اونم اثر نداشت و پوستم از بن و ریشه چربه و فقط انگار درمانش راکوتان
ممنونم از نظرت متشکرم از معرفیت :))))♡
خواهش میکنم عزیزم
آره بهت سر میزنم و میخونم وبلاگتو مهربون :*
پاسخ:
:)))))) قربونت برم
ب عنوان ی مصرف کننده قدیمی میگم جز پوسته شدن لب و گاهی صورتم هیچ عارصه بدی نداشته :)) ب حرف دکترم بیشتر از عوام اعتماد دارم و مشکلیم نداشتم خیلیم عاشقشم 😁چون واقعا جواب میده
پاسخ:
منم حقیقت توی این چند روز واقعا مشکلی نداشتم باهاش امیدوارم که جواب بده و در دراز مدت مشکل ایجاد نکنه مرسی از نظرت هانای عزیزم :)♡

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.