Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

"Little Things That Can Change Your Life And Maybe the World"

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۴ ب.ظ

« اگر کنار بکشین کل زندگی‌تون بابت این مسئله تأسف می‌خورین. کنار کشیدن، کارها رو آسون‌تر نمی‌کنه. »

نمیدونم چرا ولی خب؛

یه مین تا امتحان ترم طراحی وب دارم و میخوام این پست رو بنویسم

راستش چند روز پیش "تخت خوابت را مرتب کن"دست گرفتم و 30 درصدش رو خوندم،امروز یکی دو ساعت قبل امتحان تمومش کردم...

عنوان هر فصل خودش یه درس :)))

روزت را با تکمیل یک کار شروع کن،به تنهایی از پس آن برنمیایی،فقط باید دل بزرگی داشته باشی،زندگی منصفانه نیست؛تو به راه خودت ادامه بده،شکست تو را قوی تر میکند،باید حسابی جسور باشی،جلوی قلدرها محکم بایست،بر مشکلات غلبه کن،به دیگران امید بده،هیچ وقت کنار نکش!.

کتاب خوبی بود،دوستش داشتم در واقع امروز این کتاب دلیل حال خوب من هستش.

 

نظرات (۳)

۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۶:۰۸ اینجانب هشتگ
سلام.

اولین بار اسم این کتاب رو توی یه دوره آموزشی طراحی وب شنیدم و چه مدرس خوش ذوقی که در بین دوره هم از معرفی کتاب دل نکند.
شاید ارتباط مخفیانه ای باید بین کتاب «تخت خوابت را مرتب کن» و «طراحی وب» وجود داشته باشه!
پاسخ:
سلام خیلی جالبه :))))))))) شاید واقعا هست.
۲۰ تیر ۹۹ ، ۰۲:۳۱ Holdie aka blondsamurai
چقدر هیچکدوم ا این کارارو نمیکنم. نه تخت خواب مرتب میکنم نه روزم رو با تکمیل یه کار شروع میکنم همبشه هم کنار میکشم تازه ریزش موام دارم.
پاسخ:
=)))))) ب هیج کدوم از عنوان های فصلا عمل نمیکنی پس
ریزش موت ب خاطر همیناس اصلا =)))))
کتاب خوبیه من فقط چند تیکه ازش خونده بودم :)
پاسخ:
=) اگر دلت خواست کاملش کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.