Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

ناامیدینیادبشینهتودلتون.

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یه نگاهی به سالهای قبل این موقع بندازید.

96

97

98

احساساتم توی سه سال گذشته شبیه هم نبود؟نمیدونم اما هرسال این موقع حال عجیبی دارم.

فردا یک سال دیگه به عدد سنم اضافه میشه.

هم قد سیم هنزفریمم اما تو کله م کلی فکر و آرزو.

کاش بیادموندنی و قشنگ بشه باقی امسال.همین.

۹۹/۰۴/۰۱
tahi :D

تولد

نظرات (۹)

۰۱ تیر ۹۹ ، ۰۱:۱۲ خانم انار
تولدت مبارک
پاسخ:
=))))) مرسییی
۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۹ هانی هستم
خسجته باد این مناسبت فرخنده!
پاسخ:
=))))) مرسی هانی جان امیدوارم اوضاع برای همه درست شه...
عاااا موووبااااارکههههههههههه ببعی جااان
پاسخ:
=)))))) شیطون فضای ظاهرا رسمی وبلاگ رو با ببعی گفتن بهم ریختی 😂✌🏻
من کلا رسمی مسمی حالیم نیست D:
پاسخ:
=) ناقلا
=)
پاسخ:
=)))))
۰۴ تیر ۹۹ ، ۲۰:۰۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سال‌های دیگه حالت بِه از سال‌های قبل:-)
پاسخ:
مرسی خانوم مهربون قشنگ =)))♡
با اندکی تاخیر تولدتون مبارک. آروز میکنم هرچقدر روزگار سخت بشه اما آرزوهاتون همچنان پررنگ براتون بمونن چون به نظرم زندگی توی کله های پر از آرزو رنگی و قشنگ تره :)
پاسخ:
=)))) مرسی اقای لنی
خیلی خیلی ممنونم از آرزوتون =))))♡
فکر کنم حق با شماست
زندگی به کام همه باشه ان شالله.
۱۵ تیر ۹۹ ، ۲۱:۱۹ Holdie aka blondsamurai
هی تولدت مبارک باشه*_*💜💜💜💜
میدونم سالها گذشته ازش ولی هنوزم توی ماه حکومت تیرماهیائیم:))))))
پاسخ:
=))))) عمیرررر جان مرسییییی 
حکومت =))))))))))))))) 
۱۵ تیر ۹۹ ، ۲۱:۱۹ Holdie aka blondsamurai
هی تولدت مبارک باشه*_*💜💜💜💜
میدونم سالها گذشته ازش ولی هنوزم توی ماه حکومت تیرماهیائیم:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.