Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

9_9

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۳۳ ب.ظ

امروز فهمیدم وقتی میام و اینجا مینویسم(فقط اینجا)دلم آروم میشه.

بهم میگه تو خودت خودتو عذاب میدی خودت همش چیزای بی ارزش بزرگ کردی پیش چشمت،آدمای بی ارزش اتفاقای بی ارزش.

درست میگه.

گفت بشین کتابای نخونده ت تموم کن بیا برامون از جذابیت هاش بگو،بیا بگو کدوم خط و کدوم صفحه ش تورو تحت تاثیر قرارداد!

بیا برگرد به خودِ قبلیت؛

خودِ هفته ی قبلُ و ماه قبلُ و سالِ قبلت نه!خودِ سالها قبلت!

خودِ سرخوشُ و شادت خودِ خودت!

اینکه این همه توانمندم تحسین برانگیز نیست؟تحمل این همه اضمحلال.

من میتونم فقط یکم طول میکشه.

واسم کامنت ناشناس بذارید دلم خیلی میخواد خیلی.


۹۷/۰۵/۲۵

نظرات (۱۱)

خودت شو تَهی خودت همه مون اگر بتونیم خودمون شیم خیلی خیلی خوب میشه
پاسخ:
:)))))))اره خیلیییی
کاش سریعتر درست شه
همه ی دوستام از وبلاگ رفتن فقط چند نفر موندن لطفا ثابت بمون 
#فلامینگو
پاسخ:
هیچ وقت نمیرم فلامینگو :))))
قرار بود ناشناس باشه ها!D:
امروز خیلی به سرم زده بود آدرس عوض کنم
اما نه مطمن باش همیشه هستم،مثل همیشه
نوشتن به ما ارامش میده .تحسین برانگیزه مطمئن باش .اینم کامنت ناشناس خانم
پاسخ:
:)))))))
رویا فقط تو عادت داری هی نقطه بذاری
مرسی رویا مرسی
بازم مرسی😅
تهی شیطون،چته تو دختر؟تو و این ناراحتیا بعیده ها😎
پاسخ:
:)))))من شیطونم؟کی شیطونی کردم منِ کوچولوِ خسته D:
چه کنم ناشناس جان اوضاع باب میل نیست :*
ناقلا کامنتارو میبندی بعدم که باز میکنی ناشناس میخوای
پاسخ:
:)))))))))))))به بزرگی خودت ببخش
ناقلا D:
تو خسته ای مثل من
پاسخ:
خیلی خیلی....
اره...
___^^^^^^^اوووووووف
پاسخ:
:)))))اوف به چی؟
چند دیقه‌س موندم رو قسمت ارسال نظر و نمیدونم چی بگم..

+ لطفا جوابت "هرچه میخواهد دل تنگت بگو" نباشه. ممنون |:
پاسخ:
:))))نه من از این جوابا نمیدم
کامنت ناشناس کامنتِ ناشناسِ دیگه
هرچی ک دوس داری کسی واست توی کامنتِ ناشناس بگه برام بگو
من به اراده تو ایمان دارم دختر تو محکمی محکم
پاسخ:
:))))))))))))))))
مرسی مرسی
حرف زدن با یه غریبه گاهی وقتا خیلی جواب میده. کسی که خجالت نکشی ازش و هرر چی که تو دلت هست رو بگی و بعد خودت بفهمی شایدم زیادی شلوغش کرده بودی. من تازه متوجه این شدم و ۳ ساعت تمام داشتم به یکی میگفتم حرفامو و به طرز عجیبی بهتر شد حالم. و بهترم مونده تو این چند روز. امیدوارم برا توام زود بهتر شه :*
پاسخ:
:)))))میدونی امیدوار بودن به یه سری چیزا و یهویی بر خلاف اونا ثابت شدن خیلی دردداره و دلت میشکنه و خسته میشی و میفهمی تایمت رو هدر دادی خودت رو شکستی و پوچ شدی و دلت میخواد اونقدر گریه کنی که اشکات یاری نکنن و خشک شن،حرف زدن خیلی خوبه اره،اما توی این اوضاع ترجیح میدم با هیچ غریبه ای اشنا نشم،خودم رو خیلی ضعیف میبینم و فقط باید صبوری کنم مثل همیشه.
خوشحالم که حالت خوبه مهربون
همیشه خوب باشی :* :* :*
چشم
تو ذاتت شاد بودن خودتو انداختی تو قفسه خودت رها شو رها
پاسخ:
:)))))))مرسیییییی
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.