Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

4_6

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ق.ظ
هیچ وقت دوست نداشتم و علاقه مند نبودم نسبت به ادما نظرم رو عوض کنم،خصوصا اگر اون ادم ها روزی جزء کسایی بودن که دوست شون داشتم
بدگویی از اون ها پیش دیگران یعنی اشتباه بودن انتخاب من!حالا شاید این رفتار به غرور و ترس از شکسته شدنش برگرده،اما هرچی که هست الان دوست دارم بگم که تولدت مبارک!به دور از تمومی حاشیه ها کینه ها ناراحتی ها و تمومی کارهای بچه گانه!هیچ زمان نمیتونی متوجه بشی که اینطور لطیف و دوستداشتنی بهت تبریک گفتم.
۹۷/۰۲/۱۸
tahi :D

E

تولد

نظرات (۹)

خیلی هم لطیف و ذوست داشتنی :)
پاسخ:
:))مرسی
مگه میشه اصلا کسیو رو که زمانی دوستش داشتیم، دیگه دوستش نداشته باشیم؟
پاسخ:
حرف قشنگیه اما فکر کنم بشه
کاش یکی هم تیریک می گفت اینطوری نرم و لطیف تولد مارا......
پاسخ:
:)))تاریخ بده تا تبریک بگیم
نمیشه بگی نظر عوض  نمیشه!!!
پاسخ:
نگفتم نمیشه 
گفتم دوست ندارم بشه
دیر اومدم اما خوب اومدم
تولد گذشته ی ایشون مبارک باشه
پاسخ:
:)))) مرسی رویا
راستش میدونی تَهی داشتم به این فکر میکردم که چطور این همه قوی و محکم میتونی از چیزایی که دوست شون داشتی و الان در دسترست نیستن یا اینکه خودت نخواستی که در دسترست باشن بنویسی و اینقدر به قول خودت لطیف برخورد کنی میدونی تعریف من از تو چیه؟یه آدم ملیح و مهربون و قوی و خلاق و نرم
به وقتش خشن و سفت و سخت**
پاسخ:
داری مبالغه میکنی دختر *-* ^^ =))
همش لطف و مهربونی و خوش قلبی تورو میرسونه رویا جانم
بس دوست داشتنی
پاسخ:
:))) چه چیزی و چرا
به این فکر میکنم که بتونم واست هفت هشت ده تا کتاب بخرم دلتو کلی به دست بیارم و ذوق کنی برام
پاسخ:
فلامینگو^_________^؟
اخه ناشناس؟
چه آرزویِ خوبی حقیقتا تَهی جان،انشاالله خودت‌ هم ؛)
پاسخ:
مرسی لورای خوشگلم
من این روزا خیلی زیاد سردرگمم و خسته...
امیدوارم که هرچی زودتر حل بشه داره از پا درم میاره این وضع بد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.