Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

10_5

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ب.ظ
هربار که اثرهای موراکامی رو میخونم لذت میبرم و اینگار که هرچند بار چیز تکراری بخونی بازم داری چیزی یاد میگیری،یا بی دقتم یا نوشته های اون جذابه! که خوب مسلما نوشته های اون جذابه!و من تبرئه میشم!
با اینکه چندین ماه پیش هم چندین صفحه از کتاب"از دو که حرف میزنم از چه حرف میزنم"رو مطالعه کردم باز هم دارم همون صفحه هارو میخونم و اصلا کسل کننده نیست.
فعال تر شدم،خیلی فعال تر کلی میدوم و راه میرم و ورزش میکنم شاید تاثیر کتاب شمرده بشه اما بیشتر فکر کنم تقصیر سامسونگه! D:
یکم قبل [چند روز قبل] حال مناسبی نداشتم و دلگیر و ناراحت بودم ولی دلایلش اونقدر بی ارزش بودن که لازم نیست چیزی راجب شون بنویسم!
پروژه های درسی زیادی دارم و خبر پاس شدن فیزیکه امروز من رو کلی ذوق زده کرد!
در کنار پروژه ها کتاب مذکور رو دنبال میکنم و سخت خوشنودم،جا داره بازم بگم زندگی بعضی وقتا خیلی خوشگل میشه و این خوشگلی گاهی از چیزای خیلی مسخره سرچشمه میگیره.برعکسش هم برای زشتی هاش صدق میکنه.
و فکر کنم صفحه ی 40 باشم،محض تموم شدن کتاب راجبش مینویسم.

نظرات (۱۱)

موراکامی ار نویسنده هاییه که هنوز کتابی ازش نخوندم و کلی حسرت می خورم به خاطرش و توی اول لیستم هست وقتی دوباره کتاب خون شدم!

تقصیر سامسونگ؟!

امیدوارم همیشه حالت خوب باشه و هر روز بیشتر از دیروز اسباب ذوق کردنت فراهم بشه :)
پاسخ:
خیلی خوب میشه اگر یه لیست از کتابایی که خوندی و لذت بردی بهم بدی
دور نیست واسه خوندن نوشته های موراکامی
اره ☺
ممنونم ازت واسه توام همینطور باشه^^
موفق باشی :)
حتما در مورد کتاب بنویسید:)
پاسخ:
مرسی آروشای عزیزم😚
چشم
چه بچه های وبلاگ زدن تو کار مثبت اندیشی و ورزش و اینا
واقعا چقدر جو خوبه ^_^
پاسخ:
^___^ من از همه جلوترم اصلا 😂😐
اره اره
و باز هم دلبری های کتاب
پاسخ:
^^
ناشناس مهربووون 
معرفی کنم یا نکنم حالا
این ناشناس جان مشکل داره با کتابا یا شیفته اس؟؟؟یا مثل من هی به لیست اش اضافه میشه و حرص میخوره؟موراکامی خیلی خوشگله اصلا😂🤣😁
پاسخ:
شیفته س حتما دیگه^^
خوشگله؟؟؟اثارش خوشگله
و بازم موراکامی و بازم پائولو چند تا نویسنده خوب جز اینا به من بشناسون چسبیدی بهشون ولشونم نمیکنیا افرین :| :دی
پاسخ:
:)))))) اخه خیلی خوبن
جز اینا اوریانا فالاچی رو پیشنهاد میکنم
یا
هانریش بُل
و چند تا نویسنده دیگه مد نظرم هست که احتمالا تو دوست شون نداشته باشی :))))
مرسی تشکر ممنون کمرم شکوندی تهمینه  :|)))
پاسخ:
=)))))) چرا اخه
شیفته م شیفته چرا همه ی دوستای صمیمیت بدون ادرس کامنت میذارن ماهم دوست داریم بخونیمشون شاید
پاسخ:
=))))) از خودشون بپرس جانانم
درضمن من باید از شما بپرسم جانم چرا ناشناس :)))))
منتظر تموم شدن کتاب و نقد و تعریف های تو هستیم
پاسخ:
:)))) چشم روناک عزیز امیدوارم پروژه ها برام زمان فراغتی بگذارند تا بتونم کتاب رو هرچه زودتر تموم کنم کمی مشکله وسط این همه پروژه و درس کاری کرد.
امیدوارم به خوبی و با موفقیت تمام شان را پاس کنی و لذت ببری از تابستن زیبایی که دارد انتظارت را میکشد
پاسخ:
:))))) مرسی روناک عزیزم ^____^
توهم همین طور همه چی به خوبی پیش بره و پر از دل خوشی و شادابی
سامسونگ عشقه منه. عشق ابدی.
پاسخ:
😅😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.