Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

7_5

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۵۳ ب.ظ
و بازم سفر
امیددارم(دارم)که سفر خوبی باشه 
هنوز حتی یه دونه خرت و پرت هم جمع نکردم
کلی پروژه و درس هست که باید کامل کنم توی همین تعطیلات
امیدوارم گیاه هام توی مدتی که نیستم آسیب نبینن
"نامه به کودکی که هرگز زاده نشد"رو بیشتر از نیمه خوندم،حس ها و عواطف نویسنده چه قدر بامن هماهنگی داره و از این کلی لذت میبرم
باید بعد از سفر حسابی راجبش توضیح بدم.
"کوری" رو که از تهران خریده بودم،روز دوم فروردین هدیه ش کردم به داییم،چند بار دیده بودم که با بقیه راجب کتاب هایی که خونده حرف میزنه،حس کردم شاید هدیه بدی نباشه،و اول فروردین زادروزش بود و خب اون کتاب یه هدیه بود از طرف من.
در حالی که کوری رو هنوز نخوندم اون رو هدیه کردم و فکر میکنم باید حتما حتما تهیه ش کنم و در اولین فرصت بخونم.
قصد دارم توی سفر چند تا کتاب بخرم ولی هنوز کتابهای نیمه تموم و حتی کتاب های دست نخورده زیادی دارم.
اخیرا فکر کتابهای الکترونیکی خیلی توی سرمه ولی من دوست دارم کتاب رو لمسش کنم و شاید خیلی اینطور بد باشه.
امیدوارم یا باهاش کنار بیام یا تند تند بتونم کتاب بخرم و به نسخه های الکترونیکی ش اصلا توجه نکنم.

امروز 7 شهریور سالِ 1397،و من چند روز هست که متوجه شدم فراموش کردم بعد از تموم شدن کتابِ"نامه به کودکی که هرگز زاده نشد"راجبش بنوسم،امروز مینویسم و با اینکه از تموم کردن اون کتاب مدت زیادی میگذره اما خوب به خاطر دارم که همراهش چه قدر گریه کردم.
کتاب فوق العاده و غم ناکی بود.
بارها در حین خوندن خودم رو جای زن گذاشتم و به این فکر کردن اگر در اون موقعیت ها بودم چه میکردم.
پیشنهاد من به کسایی که سلیقه م میپسندن این کتاب هم ست.

نظرات (۱۹)

داری میای شیراز؟؟؟
نگوووووو
پاسخ:
اررره 
چطور مگه ^~^
وای ناقلا بدجنس منو ببر با خودت یه جایی تو خونه پوسیدم.کتاب کتابفروشیای شیراز متنوع هستن.اگر کتابه خوب بود به منم بگو بخونمش :دی
پاسخ:
بیا بریم خببب:))))))
اره وضعیت شون بد نیست
^~^بخووون من که دوستش داشتم
رویا اگر این چندروزی که سفر هستم کامنتی چیزی رد و بدل نشد بین مون ناناحن نشیا
به سلامتی برگردی:) و خوش بگذره:))
من اوریانا فلانچی رو خوندم خیلی دوس داشتم حتما کتابای دیگشم خواهم خوند قلمش خیلی خوبه
کوری هم پی دی افش رو دارم هنوز نخوندم:|
پاسخ:
مرسیییی :)))
اره خیلی خوب نوشته اصلا
من یه چند صفحه خونده بودم ازش بعدش دیگه نشد ادامه ش بدم امیدوارم بشه باز تهیه ش کنم و بخونمش
من شیرازم
خوب اگه وقت داشتی یا میتونستی بگو ببینیم همو
پاسخ:
واهایییی جدنی؟!
ببینم چی میشه ^_______^
میخوای بری دوستت میم رو ببینی؟اخه چرا من نباید بتونم بیام شیراز لعنت به پروژه و درس و کار
پاسخ:
رویاااا خیلی دوست دارم برم ببینمش ^______^ میخوام تمام تلاشم بکنم که بتونم برم و ببینمش
حالا غصه نخور اینقده
چیزی که میشه همش رفت شیرازه
سال های اتی من همش اونجام توام میتونی بیای و چترشی D:
[از صمیم قلب دعا میکند]
یکی از به‌ترین هدیه‌های دنیا کتابِ حالا چه هدیه بگیری ش چه هدیه بدی‌ش :)) خوش به حال آقای دایی :))
سفر به کامت باشه و بسیار خوش‌بگذره ^__^ یادمِ چند وقت پیش دبیر زیست‌مون یه روشی رو برای گیاها پیشنهاد می‌داد که حتی اگه نبودی‌م هم[مسافرت و اینا] خشک نمی‌شدن،حالا یه سرچ بکن شاید روشش به دردت خورد :)) [حافظه در همین حد یاری می‌کرد😂]
پاسخ:
وییییییی ^____^ اره کتاب خعلی خوبه
مرسییی :))))
طوری نیست کلی بهشون اب دادم ازشون خواهش کردم بدون من تحمل کنن بکمی
همینقدر هم مهربونیتو میرسونه ^^
عزیزم سفر به شادی
پاسخ:
:))))مرسییی
امیدوارم خوش گذشته باشه بهت...
پاسخ:
خوب بود و خب گذشت 
ممنون
😃😄
خب نباید هم احساسِ تنهایی بکنی ((((: همه دست به دست هم و درکنار هم هستیم تازه علاوه بر همه که کاربران باشن،دوستانی از پشتِ صحنه هم حضور دارن ((((=
کدوم پیام‌رسان رو نصب کردی حالا؟((:
پاسخ:
نصب نکردم که هیچی دارم طعنه میزنم تو نصب کردی مگه؟D:
راستی اگر دلت خواست یه قسمت ارتباط با من تو وبلاگت بذار خب :((
من تابستون سروش رو نصب کردم واسه این‌که هیچ‌کس نداشت و یکی دونفر بودن که می‌خواستم باهاشون صحبت کنم و‌کمتر وقتم رو می‌گرفت اما خب بلافاصله متوجه مزخرف بودن بی‌نهایت‌ش شدم (((: حذف کردم ((:
اون رو هم گذاشتم ((: به خاطر شما ^__‎^
پاسخ:
وییییییییی مرسیییی😍
خوش گذشت سفر؟ ببخشید دیر ب دیر اومدم این روزهاخیلی سردرد دارم و یه عالم مهمون و صداهایی ک میگن رویا رویا رویا و کارم دارن به هیچکاری نرسیدم تَهی 
پاسخ:
ویییییی ناناحن نباش حالا
یادم رفت بگم به فلامینگو بگی دوستامون مشترکه خبببب 😐😅
پاسخ:
عه خب اره ببینه امیدوارم
در جواب به رویا باید بگم رویا جانانم :دی دوستامون خیلی مشترکه این تفاهم ها بیخود نیست :دی بیام یا میای؟
پاسخ:
بیا رویا تنبلیش میشه اخه 😂🤣😅
معلومه که بیخود نیست ببینم یه عروسی چیزی میشه راه انداخت یا نه D;
راستش باید بگم خیلی دوست دارم بیام بیان بنویسم واقعا اینجا بین دوستای تو حس میکنم جام خالیه :دی عاشق اینم که اونا هم واسم کامنت بذارن دوستات تموم چیزایی هستن که ادم نیاز داره در دوستی بهش داده بشه دقیقا شبیه هم فکر میکنین نوشتهاشون منو یاد تو میندازن 
پاسخ:
وای خیلی خوشحالم اینو میخونم!دوستام رو کلی دوست دارم ^^ خب بیان کلی جا داره واست بیا خب :*)))
بله خوشا شیراز و اینا
پاسخ:
:))))))))
یه طوری میگی بازم سفر انگار ناراحتی؟؟؟نرو پس پررو خانم :| :دی
پاسخ:
دیگه رفتم تموم شده!
:| بله مرسی نهایت زود رسیدنم :|
پاسخ:
نه عزیزم هر زمان بذاری با ارزشه =))))))
به فوق العاده ترین شکل ممکن میتونم بگم دلتنگ بودم
پاسخ:
چرا و چطور :)
I'm gone tο convеy my little brother, that he shoulԀ also go
to see this webpɑge on rеgular basis to take updated from most recent news update.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.