Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

6_5

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ب.ظ
چیزی نمیتونم بگم
حسم خوبه
حداقل الان که دارم مینویسم حالم خوبه
امسال قراره بهتر از سال های قبل باشه،هرسال همین طوره!ولی خب,میگذره همه چی و ماهمیشه داریم به جای زندگی کردن توی اَکنون،توی آینده ای که همش وعده یِ آینده تر رو بهش میدیم،زندگی میکنیم.
کاش بتونیم امسال اَکنون خودمون رو بسازیم.
بهارمون سرشار شادی :)

۹۶/۱۲/۲۹

نظرات (۷)

سال نو مبارک :)
امیدوارم امسال پر از خبرهای خوب و سلامتی داشته باشی :)
پاسخ:
سال نو توام^~^
واسه توام ^^
منم مطمئنم امسال قراره سال خفنی باشه واسمون
کلی سال نوت مبارک ^_^
پاسخ:
واووووو
وقتی میم مطمن باشه یعنی واقعا هست^^
ساله نو توام مبارک^~^
اره درسته :)
عیدت مبارک*_*
پاسخ:
^_____^
عید شماهم
بهارت خوشگلللل
پاسخ:
بهار توامممم^~^
امسال بهتر از هرسال دیگه ای باشه  چه عکس خوشگلی
پاسخ:
^_^ واسه توام رویا
امسال خوشگلتر و گوگولی تر از هرسال^~^
از عکاسش اجازه گرفتم:))))
خیلی دوست داشتم که سال تحویل باهات تماس بگیرم یا حداقل با یه پیامی کامنتی چیزی تبریک بگم اما همه چی درهم بر هم شد و خیلی ناراحت شدم که سال تحویل نتونستم اونطور که باید به همه تبریک بگم دل تو دلم نبود یکساعت مونده به سال تحویل به همه زنگ بزنم و یه نیمچه تبریکی بگم اصلا امسال خوشگل شروع نشد یکی از طرف من به رویا بگه ببخشید تبریک نگفتم و جالبه نود درصد کامنتام تو وبلاگ دوستام بعد از کامنت رویاست
پاسخ:
وای فلامینگو اینطور نگو اشکالی نداره که!چه فرقی داره که کی تبریک بگی
منو رویا که مطمن باش ناراحت نشدیم و نمیشیم 
خودتو واسه چیزای کوچیک ناراحت نکن 
امسال هم خوشگل شروع شد هم به همه تبریک گفتی فقط با یکم تاخیر ^^
رویا از بس همه جا هست D:
چه عکس خوبی :>
پاسخ:
^^ مرسی :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.