Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

4_5

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۰۰ ب.ظ

"کیمیاگر" فوق العاده بود!

برام کتابی بود جذاب و همین طور یکم سنگین!

سنگین بودنش دلچسب بود.

واقعا چرا پائولو اینقده خوب مینویسه؟!D:

خوب درکش کردم،توی سکوت،شلوغی و درهم برهمی و هرجا!خوووب درکش کردم،خیلی ژرف.

وقتی از صمیم قلبت چیزی رو بخوای تموم دنیا تموم و کائنات دست به دست هم میدن تا بتونی به خواسته ت برسی،نباید ناامید شد و دست کشید!

دنبال افسانه ی شخصیمون بریم،بهش میرسیم.

نظرات (۱۲)

آخ آخ تا نصف خوندم و بعدش نشد بخونم. یکی از اخلاقای بدم همین نصفه رها کردن کتاباس. مثلا الان عقاید یک دلقک رو میخونم با خر مگس، حالا که جزءازکل عیدی گرفتم میخوام اون دوتا رو فعلا ول کنم و جزء از کل بخونم! :|
پاسخ:
من قبلا این عادت بد رو داشتم
ولی الان به خودم قول دادم تا اونایی که نصفه رها کردم نخوندم حق خرید کتاب جدید ندارم :)))
عقاید یک دلقک خیلی خوب بود خیلی بخونش زودتر
خسته نباشین :)

امیدوارم همیشه موفق باشی:)
پاسخ:
مرسی عزیزم:)))
توام
کاش من میتونستم این همه بشینم کتاب بخونم
صد حیف که تنبلم و میدونم این تنبلی چه قده بده حالا خوبه تو میخونی بیا واسم نتیجه هاشو کامنت کن شاید ترغیب شدم اهههه :دییی
پاسخ:
یه طوری میگی این همه اینگار روزی یه کتاب میخونم D: تنبل نباش عههه نه خیر دیگه تنبل خانم چه میکنی مگه که وقتت این همه پره؟!;)))) چشم کامنت میکنم.
وقتی کتابای پائولو رو خوندم همش خودم رو توی موقعیتهایی ک گفته بود تصور میکردم اینقدر خوب نوشته ک وقتی مثلن از کلیسا گفته بود من انگار توی همون کلیسا جریانات دنبال میکردم ...کشش داره کتابهاش برعکس بعضی کتابها ک بزور تمومش کردم
پاسخ:
اره اره منم,خووب تمومی صحنه پیش چشمم بود :)))
من دلم میرفت فقط بفهمم اخرش چی میشه یه کشش خاصی دارن ^^
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۳۹ روزالی پیرسون
کتابش ممنوعه اعلام شده 
پاسخ:
!!!!!!!
فشار اومد به مغزم
^


کتاب "کیمیاگر" حتی در ایران نیز در شمار کتاب‌های محبوب بود، تا اینکه در سال ۲۰۱۱ ممنوع شد. همه کتاب‌های کوئلیو در ایران ممنوع شده است. گرچه دولت ایران هیچ توضیح رسمی در این باره ارائه نکرده است. اما به نظر می‌رسد که موضوع به ویدیویی مربوط می‌شود که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. در این ویدیو مترجم رسمی آثار کوئلیو، آرش حجازی در کنار "ندا آقاسلطان" دیده می‌شود. کوئلیو اقدام آرش حجازی را تحسین کرده بود



^
به نظرت با این وجود چطور توی کتاب فروشیا اثر های پاىولو به فروش میرسه؟!
یکی ا دخترامون کنفرانس داده بود اینو سر کلاس، ولی یادم نمیاد کی، ولی اگه یادم میومد کی روش کراش میداشتم.
پاسخ:
کتاب کیمیاگر رو چکیده کنفرانس داد؟
پرس و جو کن پیداش کن 
باشد که این کتاب تاثیر خودش رو بگذاره تو سال جدید ^_^
پاسخ:
^_^
حس میکنم اثر گذاشته روم D:
میم جانم امیدوارم امسال بهتر از هرسالی باشه برات :)))
چشم دنبالش میریم.
پاسخ:
^^
:))) فلامینگو تو یکی از بهترین خواننده های صفحه م هستی اینو از صمیم قلب میگم و درضمن ممنونم بابت تموم موزیک هایی که واسم سند کردی ^_^
در راستای کامنت یکی از دوستات:یه دخترخانم دانشجو که همکلاسیمه اونم خلاصه این کتاب رو کنفرانس داد دلم رفته بود براش اصلا هههه 
پاسخ:
عه؟نکنه هم کلاسین شماها D:
چه جـــــــــالب ^^
تو لطف داری به من عزیز اون سبک موزیک رو دوست داری؟
پاسخ:
^______^ عاشقشم 
مرسیییییییییی
۲۸ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۵۲ ابوالفضل ...
خوبه که لذت بردی
پاسخ:
:))) مرسی
و حماسه ای دیگر از تهی
پاسخ:
لطف داری تو نسبت به من^^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.