Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

3_5

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ب.ظ

اخرای ساله و کلی کار ریخته سرم،دوشنبه با دوستام تا دیر وقت کنسرت بودیم حال روزم عوض شد بهتر شدم،خوب بودما بهتر شدم.

یکی از ارزوهای نصفه نیمه م رفتن به کنسرت پازل باند بود که خب رفتم D:

اونقده سرد بود که تا مغزاستخونم یخ کرد بود،اثرات سرما رو هم الان دارم حس میکنم گلو درد و سردرد و کوفتگی بدن.

"کیمیاگر" رو تا صفحه 205 خوندم و سخت علاقه مندم ادامه ش رو بخونم اما سردرد ولم نمیکنه،بهتر که بشم تمومش میکنم.

شاید باورش مشکل باشه اما هنوز کتابای مسابقه رو نخوندم![بد نیست بگم که هنوز به دستم نرسیدن].

نمیتونم بگم شوق و ذوقی برای تموم شدن سال ندارم،چون اگر شوقی نبود لباس و وسایل نو تهیه نمیکردم اما مثل قبل نیست.معنیش چیه نمیدونم هرچی که هست بد نیست.

به محض تموم شدن "کیمیاگر" راجبش مینویسم.


نظرات (۹)

۲۳ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۳۹ ابوالفضل ...
چطور عاشق کوئیلیو هستی و بهترین کتابش رو نخوندی؟ با اینکه قبلا گفتم کلا علاقه ای به عرفان غربی ندارم چون ارضا و اغنا نمی کنند من رو ولی خب این کتابش چون تم عرفان شرقی داره و یه جورایی برگرفته از یک داستان مثنوی مولاناست رو دوست دارم.
پاسخ:
منظورت کیمیاگره؟خب دارم میخونمش دیگه :)
وااای پازل باند من عاشق گروهشونم

منم درمورد اخر سال باهات موافقم :((((

موفق باشی:)

پاسخ:
^~^
اووووم خوشحالم
توام
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۰۴ ابوالفضل ...
منظور منم همون بود :)
پاسخ:
:))))
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۵۲ ابوالفضل ...
راستی منم شوق و ذوقی ندارم برا این آخر سال. فقط دلخوشیم اینه یه هفته ای دورم از این کار مزخرف و محیطش...
پاسخ:
تقریبا نیمی از مردم همینن...
احزنت
پاسخ:
منظورت همون احسنت عه دیگه نه؟:))
شوق و ذوق اونجوری نداشتن از اثرات بزرگی و پختگیست جانم ^_^
پاسخ:
عه ^~^ 
وقتی میم چیزی میگه کی میتونه بیاد نقض کنه؟؟؟D:
راجب مسابقه یکم بیشتر توضیح بده
پاسخ:
مسابقه ش محلیه 
مربوط به استان خودم میشه (محل زندگیم)
توضیح میدم بعدش :)))
عین خودت که میگی ^واوووو^ رفتی کنسرت و خبر ندادی چند وقت دیگه هم میای میگی مزدوج شدم اسمش هم تیموره :دیییییی بخاراب و بخار بابونه واسه سرماخوردگی خوبه مواطب خودت باش تهی,حالت همیشه خوب باشه
پاسخ:
رویاااا ^______^ چرا اینقد خوبی اخه؟!تیموووور^^
مرسی رویا مرسی
توام ^~^
گروه پازل خیلی خوبه تَهی  اینروزا خوب داری کتاب میخونیا موفق باشی همیشه
پاسخ:
^^
قول داده بودم هفته ای یه کتاب بخونم اما خب متاسفانه خیلی هم سر قولم نبودم
امیدوارم با شروع شدن سال جدید پیگیر تر باشم :)))
توام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.