Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

2_5

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ق.ظ

داشتم صفحه ی "الی"رو میخوندم اخرین پستش جالب بود.

وقتی از دل یه تجربه ی تلخ تجربه ی جذاب بیرون میاد!

اگر بخوام اتفاقای خیلی تلخ رو بنویسم که باعث شدن پخته و بزرگ شم خیلی خیلی طولانی و احساسی میشه و خب حس میکنم خوب نیست چیزای خیلی شخصی رو اینطوری بیان کرد!

همه مون توی زندگیامون به اندازه ی خودمون سختی کشیدیم هرکسی در حد خودش؛

اولین و سخت ترین تجربه ی بد زندگیم تنهایی بود!سختم بود که کسی توی خونه منتظرم نباشه,وقتی دیر برمیگردم بهم بگه تو این هوای سرد چطور اینهمه بیرون تحمل کردی!

یکی که باهاش بشینم رو کاناپه و تابستونا فالوده بخورم!

یکی که وقتی اسموتی گوجه و سوپ ترکی درست کردم بگه چه قده تیزه!

لیست قشنگیای زندگیم توی کارای گروهی خلاصه میشد و من تنها بودم!

اینکه چرا تنها بودم و چطور تنها بودم مهم نیست،مهم اینه که توی این مدت طولانیه تنهایی خوب بزرگ شدم و پخته!

تنهایی تصمیمای بزرگ گرفتم،تنهایی با خودم بودم  متوجه شدم ادما میتونن روح بزرگی داشته باشن.

من خلاء تنهاییمو با خودم پر کردم قبلا حس میکردم کسایی که تنهان نمیتونن بعدها توی جامعه حضور پررنگی داشته باشن؛

اما الان میدونم نه تنها پر رنگم بلکه روز به روز پررنگ تر هم میشم.

فهمیدم توی زندگی هیچکس به اندازه ی خودمون با ارزش نیست خودمون!خودم!خودتون!.ما ادما هرچه قدر هم دوست و اشنا و پارتنر صمیمی داشته باشیم بازم تنهاییم!یه تنهایی ای که اگر بخوایم میتونه خوشگل باشه!

یاد گرفتم زندگی کنم؛

لذت ببرم و شاد باشم و با مشکلات کنار بیام و اگر قابل حل نباشن لیست شون کنم و بگم حالا که حل کردنشون از دست من برنمیاد چرا من باید غصه ش رو بخورم!

زندگی رو نشناختم اما حداقل اینه که خودم رو شناختم و هیچ چیزی برام از این باارزش تر نیست!

خوبه که یاد بگیریم تنهایی زشت نیست میتونه بغل کردنی باشه.

[شما هم دوست داشتید بنویسید{ذهن زیبا زندگی زیبا}]


نظرات (۱۰)

۱۰ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۴ ابوالفضل ...
آاااخ از تنهایی. دقیقا فهمیدم چی گفتی و از چی نوشتی...

اما من یکی حس می کنم فعلا فقط عادت کردم بهش. نمی دونم چه تاثیری داشته روم این تنهایی مطلق چند ماه اخیر...
پاسخ:
چی بگم....
امیدوارم ازش استفاده کنی
چقدر قشنگ نوشتی ^_^
من واقعا شخصا حس میکنم یه وجه مشترک در بچه های وبلاگ باسه همین داستان تنهایی باشه و یه جورایی همین ما رو سوق داده به وبلاگ نوشتن
چه خوب که از تو دلش،خودت رو پخته تر کردی
برات خوشحالم ^_^
پاسخ:
مرسی میم^_____^
میخوام بدونی من خیلی خوشحالم که با تو اشنا شدم D:
یکی از آرزوهام اینه که یه مدت بتونم تنهای تنها زندگی کنم، در خونه‌م رو ببندم و همه‌چی بمونن اون‌ ور در. هم آدما، هم اتفاقات. شایدم پشیمون شَما اون موقع. اما خب دوس دارم :)
نمی‌دونم چی گذشته بهت، اما خیلی خوبه که الان می‌تونی به عنوان یه اتفاق خوب ازش بنویسی ؛)
پاسخ:
تنهایی یه وختایی خوبه 
ادم باید یه وختایی خلسه داشته باشه
تنهای تنهای تنها
^~^ مرسی
سلام
خیلی زیبا نوشتین

به نظر من تنهایی بهتر از جمعی هست که اصلا از افراد داخل جمع خوشت نمیاد:)

با جمله اخریت خیلی موافقم :)

تنهایی خیلی خوبه:))))))))
پاسخ:
سلام ^^ مرسی
اوهوم
^____^
لینک رو از چنل ماهور دیدم و امدم و خواستم با اسم خودم کام بذارم اما بعدا میام
و حسم و دید م نسبت به تنهایی یکم عوض شد
پاسخ:
:)) خوشحال شدم
خیلی خوب بود
خانم پخته!
پاسخ:
^^
 قبلنا دلت خیلی پر بود از مشکلات زندگی
حل شده همه چی ک؟
مسخره میفرمایید دیگه؟
اره اره شوخی میکنم به قول خودت وضعیت بهتر شده
تو چرا ادرست واسه کسی نمیذاری نمیدونی من خنگم ادرست رو فراموش میکنم؟
پاسخ:
^__^ ننن مسخره نمیکنم 
خوبه دیگه حالا بد نیست مدد جو بشید بیاید به ما مشکل دارا کمک کنین بیکار نباشید؟ D:
عه عه شکسته نفسی میفرمایید ادرس به این ساده ای
نمی‌دونم چرا توی نظر بیشتر آدما تنهایی چیز بدی ه اما به قولِ تو از دل همین تنهایی یه چیزایی رو می‌شه بیرون کشید،مثل صبور بودن مثل منتظر کسی نبودن که بلافاصله بخواد از آدم تعریف کنه بابتِ هرکارش و این باعث می‌شه انتظاری که از بقیه داریم در حد خودشون باشه نه بیشتر :)) چه‌قدر خوش‌حالم که راجع به تنهایی عین بقیه فکر نمی‌کنی :))
پاسخ:
^_^
وییییی مرسی
فاطمه چه خوب نوشت برات!
پاسخ:
فاطمه همیشه خوب مینویسه برام ^^
نوشته ات منو یاد خودم انداخت 
چه فدر طول کشید تا شدم رویایی که الان هستم 
پاسخ:
رویا زندگی همینه
باید پخته شیم و تغییر کنیم
از میون همین سختیا یه ادم تراشیده و درست و حسابی میاد بیرون D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.