Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

9_4

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ب.ظ
بازم بعد یه مدت طولانی اومدم و میخوام که بنویسم،طبق معمول قراره کلی چیز از مدتی که گذشته بگم

سیزدهم تولد ژینو بود،بهش تبریک گفتم و چون تولد پارتنرش چند هفته بعد بود و نمیخواستن زیاد وقتشون به خاطر تولدها گرفته بشه میانگین تولد هردوتاشون رو جشن میگیرن
یعنی امروز 
چیزی واسه ژینو تهیه نکرده بودم چون با پارتنرش حرف زده بودم و گفته بودم بهش که ژینو گیتار رو خیلی دوست داره اگه بشه یه گیتار براش بخریم خیلی خوب میشه
و خب بعد از کلی اصرار من پسره تصمیم گرفت که بجای گردنبند واسه ژینو گیتار بخره و یه مقداری از هزینه ی تهیه گیتار رو من بدم و حل شه
و دیروز رفتیم و چند تا گیتار دیدیم و یه دونه قرمز مایل به جیگری خریدیم
ژینو کلی اصرار میکرد که منم واسه نونزدهم برم تولد و باهاشون باشم حتی پارتنرش هم اصرار کرد در صورتی که انتظار نداشتم اینقده اصرار کنن بهم
و من چون دوست نداشتم خلوت دوتایی شون به هم بخوره جوابشون رو نه دادم
ژینو واسه پارتنرش یه پیرهن سفید و یه کمربند و یه کیف پولی و جاسوییچی چرم تهیه کرد که البته کیف و جاسوییچیش رو من تهیه کردم :| یعنی من درستشون کردم.
دیروز از دولتی سر ژینو تونستم یه سر به کتابفروشی بزنم و یکی دیگه از کتابای پائولو کوئلیو رو بخرم "کنار رود پیدرا نشستم و گریستم"و همون دیشب تا صفحه ی 88 ش رو خوندم و حس میکنم به همین زودی خیلی از کتابش خوشم اومده.
اره خودشه D:
تولدت عقب عقب مبارک.

نظرات (۷)

تولدشون مبارک 🎄🎉✨🎈🎊
پاسخ:
ممنونم آروشا :)))
آخِی،من برام همیشه کادوی تولد خریدن از دشوارترین کارای دنیا بوده :)))) چه تولد بامزه‌ای :)) دو طرف از هم هدیه می‌گیرن بابت روز میانگین تولدشون :))
ایشالا ازین میانگین تولدا برای شما هم پیش بیاد :))❤️
پاسخ:
جدی؟من اگر مقدار کافی پول داشته باشم اصلا خریدنش برام سخت نیست :| فکر کنم واسه همه همینطور باشه D:
اره بامزه س 
:()پیش نمیاد که
واسه توام پیش بیاد ^_^
ژینو مهربون رو ندیده بودیم که دیدیم شبیه خودشه؟؟؟اگر اینطور باشه چه چشمای درشتی!!ببین چه قدر مهربون و خوش شانس بوده که براش گیتار خریدین.منم مهربونمااا
پاسخ:
اره خیلی!
اره چشاش گندس D:
هعییی والا منم مهربونم ولی کسی واسم گیتار نخرید D:
خوش شانسه خوش شانس D:
چه دوست خوبی خداوکیلی
خیلیا
همیشه دوست خوب هم بمونین ^_^
پاسخ:
^_______^
مرسییییییی

نه سختی‌ش برای اینه که آدم نمی‌دونه چی بخره که اون فردی که تولدشه خوش‌حال شه و تکراری نباشه براش :))
پاسخ:
عه خواستی چیزی بخری با من هماهنگ کن ^____^ من نظر بدمممم
۲۱ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۳۹ ابوالفضل ;)
تو نبودی این دو تا چی کار می کردن!
هرچند من برخلاف تو اصلا دوست ندارم رد پایی ازم باشه توی این رابطه ها. بس که به هم خوردنشون رو دیدم و ...
پاسخ:
هیچی دیگه بدون من خرید میکردن:(
دوست نداشتم نظر بدم براشون ولی واسه خوشحالی ژینو گیتار رو اصرار کردم 
عه خب حتماااا ^___^ بذار توی دو مورد همین الان درخواست راهنمایی کنم،یه مورد تولدش ۲ اسفندِ بعد دختره بعد احتمالا روز تولدش بریم بیرون یه جشن کوچولو بگیریم اما نمی‌دونم چی بدم به‌ش :))) یه مورد ۴ اسفنده [من نمی‌خوام هدیه بدم ازم درخواست کمک شده] داداشِ درخواست کننده‌ست و موندیم چی بخریم :))
پاسخ:
خب روحیات شون چطوریه,اگرمورد اول یه خانوم و اقای متشخص و جذابه یه کتاب جذاب براش بخر
اگر فکر میکنی کتاب کمه همراه با کتاب یه چیز دیگه هم در نظر بگیر مثل یه کار هنری...همه ی انتخابا مربوط میشه به روحیات شخص مورد نظر ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.