Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

6_4

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ب.ظ
دیشب خواب دیدم یه جعبه کوچیک باز کردم و داخلش یدونه سنگ از نوع Amethyst بود،یه چیزی شبیه این
جای بدش این بود که نفهمیدم از کجا اوردمش و اگر هدیه س کی بهم هدیه داده!
اینقده تو اون حالت خواب خوشحال شده بودم که حد نداشت.
با یکی از آشناهای معمولیم رفتم یه سمینار،زمان زیاد بود و پیشنهاد داد بریم خرید
فروشگاه محصولات مردونه کلی تخفیف میداد؛
بهم گفت یه گردنبند به اسم پارتنرت بخر،خیلی جذابه!
بهش گفتم کسی نیست که بخوام براش بخرم.
بُهت زده شد اینگاری که احساس میکرد بلوف میزنم و میخوام چیزی ازش پنهون کنم :|
گفت پس واسه اکس ت بگیر شاید برگشت!
یه حالتی ایجاد شده بود که میخواستم فکر نکنه متعصبم و از طرفی دوست نداشتم فکر کنه منتظر برگشتن کسی هستم یا کسی مغلوبم کرده که در دسترسم نیست!
اونقدر مهربونانه بهش توضیح دادم که اگر ژینو اونجا بود میگفت لازم نیست با همه اینقدر مهربون باشیا!
گفتم یه وضعیت نادری هست که واسه خیلیا رخ نمیده ولی خب واسه خیلیا هم رخ میده!اون وضعیت نادر واسم رخ داده! نیمِ ماه از تنها بودنم،و نبودنم در رابطه خرسندم و نیمِ دیگه ی ماه اونقدر وضع اسفناک میشه که به نزدیک ترین دوستام حسادت میکنم!
و همینقدر ملیح یه "ممنون" آهسته گفتم و رفتم نشستم تو ماشین تا بیاد.
[نمیدونم از کِی تاحالا اینقدر خشک و سرد شدم]

نظرات (۱۹)

۲۲ دی ۹۶ ، ۱۴:۲۰ یک بلاگر
توی رابطه نبودن که بد نیست . من خودم الان خیلی وقته سینگل تشریف دارم
عادیه ...
گاهی وقت ها یا نمیشه یا آدم خودش نمی خواد..
پاسخ:
اره
متوجه م
۲۲ دی ۹۶ ، ۱۴:۲۴ یک بلاگر
:)
پاسخ:
:)
به نظر من حتی اگه با کسی تو رابطه باشی هم خریدن اسمش ایده جذابی نیس همچینم :) خیلی چیزای دیگه میتونن باشن که فقط مختص اون شخصن و اگه بخری تو دلش میگه وااای ینی حواسش به اینم بوده! ؛) اگه قراره تو رابطه باشی امیدوارم همچین کسی باشه که حواسش باشه :)
پاسخ:
اوهوم نظر منم همینه یکمی چرته خریدن اسمش!
من ادم این چیزام
یعنی چطور بگم,ادم خرید کردنم واسه ی بقیه,اما خب میدونی کسی نیست که بخوام از خودم واسش مایه بذارم و ایده بدم!
:)))) مرسی
۲۲ دی ۹۶ ، ۱۶:۱۲ پسر مشرقی
کاش برا من می خریدیش! خیلی وقته که هدیه نگرفتم! منم در عوض برات هدیه می گرفتم و دو نفری بدون هیچ توقعی و به سادگی خوشحال می شدیم!!!
پاسخ:
ببخشید
توی اون لحظه جز ب سوالی ک پرسیده شده بود ازم ب چیز دیگه ای فکر نکردم
دفعه بعد قول میدم چیز خوبی تهیه کنم برات :)
۲۲ دی ۹۶ ، ۱۷:۰۳ پسر مشرقی
ای جان کادو 😊
پاسخ:
:))
[به چیزی که قرار ست تهیه کند فکر میکند]
۲۳ دی ۹۶ ، ۱۸:۱۸ فلامینگو
چیزایی که میخونم جدید نیست قبلا هم از این مشکلاتت گفته بودی و بهت گفته بودم که اگر از چیزی رنج میبری نباید منتظر معجزه باشی خودت باید درستش کنی دختر.ادم های هم فکر و هم سطحت کم نیستن چرا به خودت جرات نمیدی که دست بذاری روی یکیشون و ببینی چی میشه.قرار نیست مجبورت کنم و زور بزنم که با یکی بریزی روهم ولی دوست ندارم ناراحتی و غمت ببینم. تنهایی عادیه ولی اگر زیادی ادامه پیدا کنه غیر عادی میشه. کسی نمیگه مشکل از بقیه س که نمیان با تو باشن و تورو انتخاب کنن میگن که مشکل از روح و روان و ذهنیت توعه که انتخابت نکردن.به قول خودت همیشه خوب باشی و مهربون *-*
پاسخ:
دعاهای خوبو همیشه تو میکنی برام :))
تقصیر خودمه همه چی
مرسی مرسی :))
با آن تایم بودنم کیف کن!!!
خعلی خوبه که تو خواب یه سنگ میبینی و وقتی بیدار میشی اسمشو میدونی. من اگه همین خوابو دیده بودم میگفت یه سنگ بنفش دیدم، تهشم با یکی همآمیزی میکردم مسلمن.
پاسخ:
:)))
میدونی 
راستش من عاشق سنگام,یه کلکسیون کوچیک هم ازشون دارم
واسه همین اسم این یکیو میدونستم
^~^
چه باعکلاسی پس.
پاسخ:
اره خیلی :|
مردم کلکسیون ماشین دارن داداچ!
:)))
منم سه چهار سالگیم کلی سنگ ا شمال جمع کرده بودم، عید ریخته بودم تو تنگ ماهیای عیدمون بعد که مردن اومدم دیدم بابام سنگارم ریخته دور. کل داشته هامو ا دست دادم.
پاسخ:
فدای سرت 
سنگ سنگه دیگه
ولی اگ چنین بلای سر خودم بیاد خیلی بد میشه :| واقعا بده
۲۴ دی ۹۶ ، ۱۴:۲۹ پسرک زیادی
یاد اون دختره دوس دختر ساسی مانکن افتادم که اسمشو تتو کرد و بعدِ تموم شدن رابطه شون...


حالا که کادو میخرید برا منم بخرید خب. اصن ولنتاین امسال برا من...
پاسخ:
داغون شونم!D: :/
وضع بده ها همه نیازمند شدن به کادو
ولنتاین امسال که قراره یکم غصه بخوریم
چشم حالا واسه من اگ کسی چیزی خرید واسه شمام میخریم
اومدم بگم عوضی این سنگه رو از کجا اوردی بیا بدش به من
بعد فهمیدم که کور خوندم توام نداریش :|
پاسخ:
^________^ کلی خندیدم رویا
اگر بعدا خریدم چنین چیزی نصفشو میدم بهت D:
[وعده سر خرمن]
۲۵ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۳ پسرک زیادی
برای پست بالا:

بعنوان یه پسر، شک نکنید که پدرسوخته س:)))
پاسخ:
منم همین نظر و دارم اما اینطور ک دوستاش(دوستای اون اقاهه)(دوستای اقاهه با دوستای عسل نامزد و نامزد بازی دارن) ازش شناخت دارن میگن که الان چند ماهه ک در نظر گرفته عسل رو(فردی که گند زده)
۲۵ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۸ پسرک زیادی
پسری که تو جلسه اول بیاد از فیس دختره حرف بزنه اگه حسن نیت هم داشته باشه، بازم یه آدم جو زده س که نمیشه روش حساب کرد. مخصوصا اگه زیر ۲۵ سالشه
پاسخ:
26 سالشه (بیوگرافیشو در اورده)
میدونی چیه اینا قبلا هم جاهای زیادی همو دیدن غیر از فضای دانشگاه (نمایشگاه،کتابخونه،همایش و...)
اره جو زده س
من داغون عسل م و اون پاسخش!
مخصوصا پستش کردم که بمونه بعدا کلی بخندم!D:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پست بالایی چرا نمیشه نظر داد؟ من میخواستم **** نمک بازی دربیارم.
پاسخ:
همینجام میشه در اوردا D:
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۲:۱۳ پسرک زیادی
کاش بیاریش تو فضای وب نویسی؛ هر روز کلی میخندیم 
پاسخ:
فکر بدی هم نیست
همش درگیر دانشگاه و زندگیه 
زندگیش خلاصه میشه توی سلف کلاس سلف کلاس سلف کلاس
حالا کاش چیز درست حسابی میخورد فلافل و دوغ پانل :|
پسره جدیدا بهش گفته یکی از دلایلی که انتخابتون کردم این بود که تنوع طلب نیستین توی انتخاباتون یعنی که اگر منو انتخاب کنین میتونم اطمینان داشته باشم که تا اخرش با همیم و تا وقتی توی رابطه با من هستید به فرد دیگه ای فکر نمیکنید (نمیدونم بر چه اساسی چنین شناختی از عسل پیدا کرده )D:

۲۸ دی ۹۶ ، ۱۲:۲۰ پسرک زیادی
مثلا شاید خودشو با فلافل مقایسه کرده.یا دوغ حتی

ولی خیلی دوست خوبی میتونه باشه. کاش اینجا بود. هر روز میرفتیم فلافل میخوردیم
پاسخ:
اره منم همینو گفتم به عسل!
خوبه فقط اگر عصبی بشه نمیشه جلوش رو گرفت(بلاخره هر ادمی یه عیبی داره)
فلافل رو با دوستای صمیمی تون برید بشینید بخورید فکر کنید که با عسل خوردین!D:
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۲:۲۵ پسرک زیادی
نگو از دوستای من که از فرط کلاس گذاشتن آدم میخواد موهاشو بکنه. دوست فلافل خور نعمتیه. 
پاسخ:
عه!چه بد!
با دوست که نباید این حرفارو داشت
یادش بخیر زمانی که دوستم ماکارانی هارو میسوزوند ولی دم نمیزدیم عین نخورده ها میبلعیدیمشون!
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۲:۲۹ پسرک زیادی
دوستی های ساده بهترین دوستی هاست. کسی که نه دختر باشه واست نه پسر! فقط دوست باشه
پاسخ:
اره 
کمه ولی هست
Hi thiѕ is kinda ᧐f off topic but I waѕ wanting to know
if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blοg sօon but have no coding know-how
sⲟ I wanted to get advice from someone wіth experience.
Any help would be enormously appreсiatеd!
پاسخ:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.