Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

3_4

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ب.ظ
فکر میکنم یه ماه پیش بود که اتفاقی با عمه رفتیم به یه جلسه از انجمن گیاه خواری،به نظرم جالب میومد و هرکدوم از ادمایی که اونجا بودن کلی راجب تجربه هاشون و کتاب هایی که خوندن حرف زدن بعضیاشون نزدیک به 6 سال گیاه خوار بودن و لب به گوشت و هر چیز حیوانی دیگه نزده بودن،البته باید بگم اونقدر روم تاثیر گذاشت که بلافاصله بعد از رسیدن به خونه فکر سرخ کردن مرغ به سرم زده بود،واقعا برام عجیب بود که چرا اینقدر گرسنه ام شده و معده م اینگاری که ترسیده باشه التماس میکرد که یه چیز مضر بخور! D:
با افکارم کلی دست و پنجه نرم کردم که میشه سبک زندگیمو تغییر بدم یا نه!
راستش من قبلا خیلی خیلی زیاد اثرات خورد و خوراک رو روی بدن دیدم یعنی کاملا حسش میکنم.
و از دیشب تصمیمم رو گرفتم که فقط یکم روی غذاهایی که میخورم و معده م تقاضا میکنه فکر کنم؛
و اینقدر این تصمیم عمیق و ژرف گرفته شد که نیم ساعت بعدش رفتم و کلی از میوه فروشی خرید کردم؛
و امروز عصر هم برای اولین بار سبزی خریدم!
قبلا شنیده بودم که فریز کردن شون بد نیست و با کلی زحمت همه چیزو جم و جور کردم و با یه سوپ تُرکی سَر و تَه غذای دیشبم رو هَم آوردم و واقعا هم طعم خوبی داشت(زیاد افراطی گوشت مصرف نمیکردم، فکر میکنم واسه همینه که زیاد سختم نیست)
نمیدونم که واقعا میتونه سبک خوبی باشه یانه اما حس خوبی بهم داده و حس میکنم بیشتر از قبل از غذایی که میخورم لذت میبرم.
[از اینکه گزارش کارم رو دادم سخت خوشحالم ^^]

نظرات (۸)

۲۰ آذر ۹۶ ، ۲۳:۳۸ Freakin' Holdie
میوه ساکس. سبزی ساکس.
گوشتو ترک نکن. اون بهت احتیاج داره.
پاسخ:
اوووم
^…^
من فکر می کنم که گیاه خواری خیلی خوبه ولی به قول دوستی آدم گوسفند نیست که علف بخوره.
انسان همه چی خواره و طبق پیشرفتی هم که کرده از چند میلیون سال پیش تا به امروز بدنش برای خوردن گوشت آماده است و به گوشت نیاز داره.
خیلی ها میگن میشه هفته ای یک بار گوشت خورد و یا مثلا ماهی خورد .
اگر حساب کنیم سبزیجات هم موجود زنده ان . 
گوشت خیلی مهمه . به نظرم توی رژیم هفته ای یک روز هم مرغ باید باشه هم گوشت . ماهی به نظرم باید بیشتر باشه.
متاسفانه من ماهی دوست ندارم و گاهی واقعا خودم رو مجبور می کنم .
ولی خیلی خوبه گیاه خوار شدی .
سبزی خوردن خیلی خوبه
ولی گوشت رو هفته ای یک بار فراموش نکن.
پاسخ:
اووووم 
دندونامون که شبیه اونا طراحی شده!
اوهوم
نمیتونم جلوی خودم در مقابل لازانیا بگیرم پس احتمالا هفته ای یه بار رو مصرف کنم
ممنونم
به نظر من گیاه خواری خوبی داره ولی زیاد نه 
شما گوشت رو نباید هیچ وقت ترک کنی برای بدنت گوشت مفیده :)
البته خودم اصلا از گیاه خواری خوشم نمیاد:(
امیدوارم موفق باشی در مسیرت :))
پاسخ:
مرسی آروشای عزیز
اره این کارو نمیکنم
ممنونم ^^
ااا اخ جون
روند مثبت در زندگی
من که فعلا ریدم ولی اینکه شما داری به خودت مرسی جای خوشحالی داره
بعدا بیا بگو هیکل و روحیه ات چقدر تغییر کرده بعد از این تصمیم
پاسخ:
^__________^
عه 
خب میدونی من قد و وزن انچنانی ندارم 
یه طورایی نرمالم
خب فعلا که تغییر حس نمیکنم
اما روحیه م خوبه D:
۲۴ آذر ۹۶ ، ۱۴:۱۹ ناروَن خاکسار
الان یعنی گیاهخوار شدی؟ :دی
پاسخ:
اره D:
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۵ پـــــر ی
من یه دوست گیاهخوار داشتم و یه دوست خام گیاهخوار. گیاهخواری خیلی بهتر از خام گیاهخواریه به نظرم. چون کسانی که خام گیاهخوارن فقط می تونن میوه، جوانه ها و آجیل بخورن. آبجوش و دمنوش هم نمیخورن حتی. 
خیلی عجیب بود واسه من
پاسخ:
اره, هر دوتا جالبه میدونی وقتی به خام گیاه خواری فکر میکنم احساس گرسنگی میکنم نمیدونم چرا:|
D:
اره با دمنوش میونه ای ندارن
یه دوستی دارم که خام گیاه خواره حتی جوانه هم نمیخوره میگه که جوانه ها میکروبن و الوده ن چون جای تاریخ و نمناک به وجود امدن افتاد نخوردن زیاد... یه همچین چیزی
نون و هم نمیخورن میگن تو معده الکل تولید میکنه و اینا...
دقیق نمیدونم راجب خام گیاه خواری فقط میدونم یکمی واسه خودم سخته 
D:
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۰:۰۷ پـــــر ی
نون هم چون میپزه اصلا استفاده نمی کنن. 
جوانه ها رو ولی میخورن. یعنی این دوست من می خورد. 
منم به خام گیاهخواری فکر می کنم وحشت می کنم. مگه میشه فقط میوه خورد. خود میوه دل ضعفه میاره 
پاسخ:
دل ضعفه که نه ولی خب چون عمر همش غذای پخته و گرم خوردیم واسمون عذاب اوره
ولی اگر اون همه میوه متفاوت و جذاب مثل اونا بخوریم دیگه وحشتناک نیست
کلی میوه عجیب غریب میخوردن که من شاید فقط تو عکس دیده بودم
از ترکیب و مزه هاشون حرف میزدن و ...
۲۹ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۱ پـــــر ی
میوه های مختلف؟ مثلا چی؟
پاسخ:
-_- خیلی حافظه ام ضعیفه پری خصوصا تو اینطور چیزا اسمای عجیب داشتن
سفارش میدادن از کشورای مختلف براشون میاوردن نصف قیمت D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.