Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

2_4

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ب.ظ

کُلی حرف داشتم واسه نوشتن 

از اولین تجربه دندون پزشکیم تا مرگ یه مرد مهربون دوست داشتنی

هر دفعه که اومدم و تایپ کنم به این فکر کردم حالا رفتی دندون پزشکی که چی به مردم چه ربطی داره که تو رفتی دندون پزشکی بعد همین طور خودمو قانع میکردم که دیگه نیاز نیست همون قدر ریز مثل سابق بنویسی

کُلی کار ریخته سرم (مثل همیشه)

کُلی سختمه برنامه ریزی کنم که حد و مرز نداره

طبق برنامه ریزی پیش رفتن حس خوبی داره اما بهم ریختن برنامه ریزی بسیار تا بسیار ناراحت کنندس

کُلی شکاف ذهنیتی برام پیش اومده که باید به وقتش حلشون کنم کسی هم همراهیم نمیکنه و واقعا هم نیاز نیست کسی همراهیم کنه [در حال قبول کردن تنهایی]

الان بهترم و حالم خوبه و منتظر یه سری اتفاق خوبم ^^

نظرات (۷)

تسلیت میگم
منم توی بحرانم ... توی بحران بزرگ!
امیدوارم امیدوارم که هم مشکلات تو حل شه هم من

پاسخ:
لازم به تسلیت نیست همه مون میمیریم...
حل میشه امیدوارم حل شه
خوشحالم که حالت خوبه
امیدوارم شکاف های ذهنیتیت هم حل بشه:)
پاسخ:
ممنونم ازت آروشای عزیز
به قول خودت "مهربووووون"
چه قدر خوب بیان میکنی تَهی .به منم یاد بده یکم :دی   اصلا نمیتونم شبیه تو توصیف کنم یه سبکه یا اینکه هوایی مینویسی خانم؟ :دی . از دندان پزشکی که چه خاطره ای داری جدا بار اولت بود که میرفتی؟ . اون مرد دوستداشتنی کی بود >؟ اگه دوست داشتی بگو و همیشه خوب باشی عزیزم
پاسخ:
^^ مهربون خودتی
من خوب بیان میکنم؟! مطمئنی؟!من همیشه توی نوشته هام گند میزنم رویا نوشته هام لهجه دارن نمیدونم میفهمی چی میگم یا نه اما اکثر فعل و بقیه اجزا جمله هام درب و داغونه! خیلی هم سعی میکنم که اینطور ننویسم ولی نمیشه -__-
هیچی دیگه دندونم درد میکرد و رفتم عصب کِشی و خیلی هم خوب بود و اصلا ترسناک نبود D:  رفتن که زیاد رفتم دندون پزشکی اما اولین بارم بود که روی دندونم حرکت میزدن D:
یه پیرمردِ مهربونِ خوش قلبِ با شعورِ،کتابخون که صاحب یه کتابفروشیِ خوب بود...
توام همین طور رویااا ^^

سلام تَهی جان :)) حقیقتا فلسفه‌ی وجودی بِلاگ این هست که آدم بیادُ هرچی که از ذهن‌ش می‌گذره و قادر نیست فرد دیگه‌ای رو توی شنیدن‌شون شریک کنه بنویسه و این‌‌که یه فردی خوش‌ش بیاد یا نه دیگه دستِ بلاگر نیست فرد مذکور می‌تونه در صورت عدم دوست‌داشتن بلاگ‌  صفحه رو ببنده و بره دنبال ادامه‌ی زندگی‌ش :)) کلِ اینارو گفتم که ته‌ش بگم بنویس و محدودیت هایی رو که درونی برای خودت ایجاد کردی بزن بره کنار خودسانسوری ه یه جورایی و خب اگه بلاگ برای خالی کردن اون چیزایی هست که تو مغز آدم می‌گذره اگه این‌جا ننویسه کجا بنویسه :))
بابتِ از دنیا رفتن اون مرد مهربون‌م تسلیت می‌گم و متاسفم :) انگار آدمای نازنین مالِ این دنیا نیستن و زودتر از بقیه کوله‌بارشونو می‌بندن و می‌ذارن می‌رن :)
برنامه‌ی منم به شدت به هم ریخته بود که درستش کردم و ایشالا خوب پیش می‌ره به ته‌ش فکر کن که همه چیز مطابق میل‌ت شده مسیرِ سخت‌شو نبین دخترجانِ قوی ^^ چه خوبه که می‌بینم نوشتی داری با تنهایی کنار میای و می‌خوای ازش لذت ببری ^^
پاسخ:
ویییییییی فاطمه ی عزیز  هر زمان که برام کامنت طولانی مینویسی ذوق میکنم
حق با توعه من گاهی اوقات اینطوری میشم و نمیتونم با خودم کنار بیام و نقطه ی مقابلش بعضی وقتا کاری چرت تر و پیش پا افتاده تر از تعریف کردن دیدن دکتر دندون پزشک مهربون خوشتیپ که روش کراش پیدا کردم هم بیان میکنم و خجالت نمیکشم.
یعنی یه طورایی مودی -_- 
مرسییییی توام موفق باشی مهربوووون !^~^
۱۰ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۶ Freakin' Holdie
میدونم چی میگی. با اینکه تفاوت عمده ی من با تو اینه که من عاشق برنامه چیندن و ریختنم ولی هیچوقت طبقشون عمل نمیکنم.
ایشالله که بتونی اوکی کنی همه چیو اینا.
پاسخ:
مرسیییی ^…^
عه فراموش کرده بودم توی این پست از واژه "اینا" استفاده کنم اینگار!!!
ااا از تجربه دندون پزشکیت بگو
جدا خیلی برام جالبه
اقا برنامه ریزیم اولش واقعا سخته،به مرور درست میشه،به نرور هم میشه مثلا ۶ ماه
واسه همین اصلا نا امید نشو که وای چرا نمیشه اینا،چون واقعا پروسه زمانبریه
پاسخ:
عه بگم؟
پس توی پست بعدی کامل بهش اشاره میکنم ^~^
دارم سعی میکنم نا امید نشم 
^^امید دارم
مرسی ک تجربه رو انتقال میدی و اینا D:
متنفرم از دندون پزشکی-_-
امیدوارم همه ی شکاف های ذهنیت حل بشه چون واقعا ازار دهندست!
پاسخ:
عه چرا
منم قبلا متنفر بودم ولی تجربه شو نداشتم
الان حس بدی بهش ندارم
خیلی خیلی ازار دهندس خیلی خیلی
ممنونم آلا ^^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.