Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

10_3

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۳۵ ب.ظ

مهربون بود،گفت از بیست سالگی عاشق این بودم که توی یه منطقه ی محروم کارخونه بسازم و کار افرین بشم؛

هربار که رفتم سمتش نشد،هنوز که هنوزه امیدم رو از دست ندادم و دوست دارم این اتفاق بیوفته و واسش تلاش میکنم

از حرف زدنش خیلی گذشته بود حدود پنج شیش ساعت،وقتی داشتم یه پاراگرف بی ربط میخوندم توی ذهنم یه جرقه خورد!

من چه هدفی دارم؟!از زندگیم چی میخوام؟!

"آرامش،یه همراه"

باید یکم خودمو جم و جور کنم ولی خیلی سخته :|

تعداد کارای مفیدی که انجام میدم خیلی خیلی خیلی کم شده

پروردگارا اِراده عنایت کن اِراده

۹۶/۰۸/۱۶

نظرات (۶)

حتما هدفت رو پیدا کن وگرنه می شی یه نفر مثل من...
پاسخ:
نمیتونی کاریش بکنی یعنی؟ :(
برنامه ریزی کن 
خیلی معجزه میکنه
هر روزتو با برنامه ریزی شروع کن
پاسخ:
اوووم میم از راز های موفقیتت یکم پرده وردار D:
چشم
چیزایی که مشخص کردی عالین
از زمانی که پست منتشر کردی چند روزی میگذره شاهد پیشرفت هستی؟
پاسخ:
^^
یکم خیلی کم
خب منظورم با تو بود دیگه. در خوش بینانه ترین حالت مثل من می شی و به مرحله ی نمی تونی یه کاریش بکنی می رسی. به هر حال زمان رو هرچقدر از دست بدی از قدرت و اختیارت برای تاثیرگذاری تو زندگی کمتر می شه و سهم قضا و قدر بیشتر...
پاسخ:
هوم.....
میفهمم....
حالا تا الان حرکتی زدی؟؟!؟!از انتشار پستت خیلی میگذره ها باید یه حرکتی زده باشی
پاسخ:
:)))
فک کنم اره 
شایدم نه نمیدونم باید بذارم یکم بیشتر بگذره خیلی زوده هنوز واسه تغییر :D اونم تغییر اینقد گنده و عمیق D:
مشکل فقط پیدا کردن هدف نیست. باید خونواده هم مشوق ادم باشن وگرنه وقتی هدف داشته باشی ولی خانوادت همش ناامیدت کنن میشی مث من هدف داره بی انگیزه!
پاسخ:
:(((
انگیزه پیدا کن خب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.