Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

8_3

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ب.ظ

از همه ی بدبختیای زندگی که بگذریم میتونیم به مسئله ی بزرگ و عمیق تنهایی اشاره کنیم

نمیدونم چرا این روزا بیشتر از هر زمان دیگه ای تنهایی رو حس میکنم

امروز خوب فکر کردم

وضعیت عوض نشده!

قبلا با کسی نبودم که الان نبودنش اذیتم کنه

قبلا کسی نبود که تنهایی نداشته باشم تو بودناش

همه چی مثل قبله،چیزی که عوض شده منم،من تغییر کردم حساس شدم

یکی از دوستام که خیلی وقته ندیدمش میگفت ماهمش نیاز داریم کسی باهامون باشه که همه چیو باهاش تقسیم کنیم.

با کی قراره همه چیو تقسیم کنم؟!

از اینکه میدونم قرار نیست تا اخر عمر تنها بمونم مطمئنم ولی؛

ولی اینکه این زمان چه قدر طول میکشه ترسناکه.

نظرات (۹)

۰۵ آبان ۹۶ ، ۱۹:۲۶ فلامینگوی پیر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هیچی بدتر و ترسناک تر از تنهایی نیست
میدونی که اهل کامنت خصوصی نیستم و همه چیو عمومی میگم چون وبلاگ چیزیه که ادمای متفاوتی میخونن پس نظری هم که میدیم باید عمومی باشه یه طورایی
پس همینطور بیمقدمه و با فضولی به تمام معنا میپرسم.جدا؟جدا تاحالا کسی نبوده که تنهاییت پر کنه؟کسی نبوده که باشه که تنها نباشی؟
نمیتونم درک کنم حتی اگه *** خیلی خیلی خیلی کم هم باشه که بازم این ربطی به مسئله اصلی نداره بازم امکان وابسته نشدن و تنها بودنت غیر ممکنه!!!با اینکه میدونم سنت هم کم نیست ******
توضیح بده لطفا که خیلی الان فضولم
پاسخ:
اوهوم
میدونم میدونم 
اگر توی این همه سال عادت های دوستامو نفهمیده باشم دیگه به چه دردی میخورم اخه! D:
فکر کنم قبلا راجبش گفتم :
تنها بودن این مشکلات رو هم داره
نه یه همجنسِ همخونِ همخونهِ و همدل دارم نه یه همجنسِ همدل که همخونُ و همخونه نباشه
البته باز یه جنس مخالفِ همخونه و همدل که همخون نباشه هم ندارم
کلا تنهایی رو تجسم کنید تنها بودن نه از لحاظ جغرافیای زیست و اقلیم بلکه از لحاظ جغرافیای قلبی و روحی...
غیر ممکن؟!
واقعا اگر کسی وابسته به کَس دیگه ای نباشه(از لحاظ عشق و روابط) عجیبه؟!نمیدونم واقعا این عقیده رو تاحالا به چالش نکشیدم پیش کسی.
امیدوارم منو ببخشی که هربار مجبورم یه تیکه از کامنتت رو پاک کنم :| (همون تَهی راحتم نمیخواد کامل کنی) D:

می‌دونی من‌م کلِ امروز رو فِکر می‌کردم دارم توی تنهایی می‌میرم و حتی قبل‌تر ها هم همین فِکرو می‌کردم تا این‌که سفره‌ی دلم رو با یه عزیزی باز کردم که یه حرفِ قشنگ زد می‌گفت که آدم اگه یاد نگیره خودِش تنهایی حالش خوب نباشه پس قطعا از بودنِ با آدم ها اون لذت واقعی ه رو احساس نمی‌کنه،مگه غیر از اینِ که ما آدمای مستقل و جدا از همی آفریده شدیم که به تنهایی می‌تونیم گلیم‌مون رو از آب‌مون بکشیم بیرون؟ :)) راستش فقط باید یاد بگیریم که چطوری تنهایی‌مون رو پر کنیم باید یه فیلدِ علایق برای خودمون پر کنیمُ تو تنهایی بالا تا پایین‌ش رو بررسی کنیمُ قند ته دل‌مون آب شه از این همه حالِ خوب و لب‌خندای واقعی :))
واقعیت‌ش اینِ که ما هنوز درست زندگی کردن رو یاد نگرفتیم
پاسخ:
چی بگم اخه.........
حق با توعه فاطمه حق با توعه.......
۰۵ آبان ۹۶ ، ۲۱:۱۴ Freakin' Holdie
حالا علی الحساب بیا تنهاییتو با ما و دوستاتو وبلاگتو اینا تقسیم کن تا یکی پیدا شه که فقط با اون تقسیم کنی.
پاسخ:
فعلا که دارم همینکارو میکنم
دیوونه بازیا و خل بازیامو که میبینید
بیاد من بازم باید بنویسم یه جایی نمیشه اخه D:
باید بگم دست بجنبون D:
بعدن خیلی دیر میشه و دیگه اعتماد کردن به دیگرون هم سخت
پاسخ:
در این حد!!!!!!!
فکر نمیکنم اینطور باشه ها!!!!
نمیدونم!
اومدم بنویسم دیدم یکی بهتر از من بیانش کرده
همون نظر فاطمه
پاسخ:
هعی :(
کی بهتر از یه تنها برای قسمت کردن تنهایی؟
قسمت کن با یکی بلاخره
پاسخ:
هووووم
مهربون اینقدر سخت نگیر عزیزم تنهایی چیه کشک چی تا خودت هستی خودتو بغل کن مهربونم کامنت دوستت همه چیزرو خوب بیان کرده 
پاسخ:
:))) مرسی رویا مرسی کامنت خصوصی هات حالمو خوب کرد
یه روزایی که جوون تر بودم و هم سن و سال تو. خصوصا که تنهاییم بیشتر اختیاری بود تا اجباری اگه یکی می گفت توی سی سالگیت هنوز هم تنها موندی باور نمی کردم و می خندم. اما با دیدن وضع این روزام اگه الان بهم بگن توی تنهایی می میری باور می کنم...
پاسخ:
.......... 
تنها بودن منم الان اختیاریه
یعنی....
تنهایی چیزیه که بیشترمون داریم باهاش دست و پنجه نرم میکنیم. من زیاد تنها نیستم چون ابجیم واقعا همیشه هوامو داره و با اون همه ی حسای خوب بهم منتقل میشه ولی میدونی اینکه یه جنس مخالفی باهام باشه نیست! و واقعا نیازه که باشه. کلا ساختارمون جوریه که هر دو جنس بهم دیگه نیاز دارن و به نظرم تا شخص مناسبی پیدا نشه همیشه یه خلا تو زندگی ادم میمونه. اللبته شخص مناسب خیلی مهمه چون رابطه های الکی بیشتر اعصاب خورد کنن. ولی اخرسر هرچقدر هم که دوروبرمون ادم باشه بازم شبا وقتی که میخواییم بخوابیم فقط خودمونیم و تنهاییمون. اخر سر فقط خودمونیم. ناراحت نباش تهی امیدوارم این زمان زیاد طول نکشه
پاسخ:
هعی آلا خواهرتو هر روز بیشتر از روز قبل دوست داشته باش 
من خیلی تنها تر از تو هستم
منم امیدوارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.