Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

7_3

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۵۸ ب.ظ

ویدیوهای تولد 4 سال پیشم رو دیروز نگاه کردم چهره ام یه عالم عوض شده,پیرتر شدم

مامان میگفت نه پیرتر نشدی خوشگلتر شدی اما چیزی که حس میشه همونه! بزرگتر شدن،آگاه تر شدن،پیرتر شدن

الان که ویدیوهای جدیدم رو میبینم میفهمم که سرخوشی و بی مبالاتی قبل رو ندارم

دریغ از یه ذره صبوری

و حالا نمونه ی کامل ایوب فقط با این باگ که ایوبش بیشتر حرص میخوره و زن و بچه نداره و مونثِ

نظرات (۱۶)

هممون بزرگ میشیم . پیر میشیم ...
پاسخ:
هوووم....
بمیرم واسه ایوب مون
اتفاقی افتاده تَهی؟
پاسخ:
^^
نه عزیزم خدا نکنه
مشکلات همیشگی دیگه
افتابگردونا یه طوری هستن که انگار اونجام و نور افتاب داره میوفته تو چشمم و داد میزنم عینک افتابی منو کجا بریدن لعنتیا
پاسخ:
^^اره میبینی؟!حس کاملا منتقل میشه یا نه؟!
مادرت راست می گه. هنوز راه داری تا قله و بعد سرازیری و احساس پیری و...

دو خط آخرت رو نفهمیدم...

موزیکه چه خوبه...
پاسخ:
نمیدونم....
اسون بود که! 
اون موقع حتی یه ذره هم صبر نداشتم ولی الان
حکم یه ایوب رو واسه خودم دارم
ایوبی که بیشتر حرص میخوره و زن و بچه نداره و مونثِ
خوشحالم دوست داشتی :)))
حالا کلی راه داری تا پیر شدن 
پاسخ:
همین ذره ذره تار موهای سفید 
همین ذره ذره چین و چروک 
میشه پیری...
پیریه وقتی دلت پیر شده باشه جانم 
پاسخ:
هوم.....
منم هرموقع عکسا و ویدیو های قدیمیم رو ببینم همش میگم چقد زود پیر شدم و هرسال موهام کمتر و کمتر شدن T_T
افتاب گردونا رو که دیدم حس تابستون و گرما از زاویه های مختلف پرش کردن روم^^
موزیک چقد خوبه ** اهنگسازش کیه؟
پاسخ:
هعی آلا :(((
منم^^
تو کلمات کلیدی زدم
به همین گلها که عکسشو گذاشتی نگاه کن
ادم حظ میکنه *_*
پاسخ:
^^
اره اره
۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۲:۱۰ Freakin' Holdie
پیرتر شدن بهتره باو اصن. مثه شرابه.
پاسخ:
عه؟
پیر شم یعنی؟
خیلی اتفاقی دیدم کامنت واسه یه نفر گذاشتی در مورد مسواک زدن و اینا
دلم‌نیومد توضیح ندم.من دندونپزشکم.راستش به دندونسازها اعتماد نکن چون واقعا رشته اشون با ما متفاوت هست و گرچه نزدیکه و شاید چیزی بیشتر از مردم عادی بدونن ولی اون چیزی که من دیدم اینه صحبتاشون بیس علمی نداره.
اکثر مردم درست مسواک نمیزنن..من خودمم تا وقتی که مطلب مربوط به مسواک زدن رو بهمون نگفته بودن،اشتباه مسواک میزدم که واقعا توضیح دادنش طولانی و نیاز به رسم شکل و این چیزا داره 
ولی اونجاش که گفتی طرف بهت گفته مسواک لای دندوناتون میمونه و این خوب نیست باید بگم اتفاقا خوبه:))
تو جدیدترین روش مسواک زدن نباید دهن رو با اب شست..فقط کف تو دهان رو خالی میکنیم ولی میگذاریم مقداریش تو دهن بمونه تا بتونه خاصیت پوسیدگی زاییش رو انجام بده.
اگه مسواک بزنی و فرتی هم دهنت رو بشوری که خمیر دندون کی وقت میکنه فلوراید ازاد کنه تو دهن؟:))
پاسخ:
عه!!!!!
یعنی برم باز مسواک بزنم ؟؟؟؟
ویییییییییی می_____م چرا زودتر نگفتی خب ^^
۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۵:۰۵ پسرک فضایی
من عکسا و فقلماى بچگیمو حتی یک سال پیشو میبینم
علاوه بر اینکه فک میکنم چقدر جوجه بودم 😂 حس احمق بودن هم بهم دست میده :|
پاسخ:
احمق بودن که نه ولی اره جوجه بودیم
۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۵:۰۶ پسرک فضایی
اره منم اون صبوری و حوصله و خوشی قبل (البته خیلى هم خشو نبودم:/) رو ندارم..
پاسخ:
من اون موقع حوصله و صبوری اصلا نداشتم!
الان نمونه  و الگوی صبوری ام
خیلی سرخوش بودم خیلی
۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۷:۵۲ پسرک فضایی
من یه دوره خیلى صبور بردم نسبت به اون موقع کمتر شده
ولى الانم با این وضع مدرسه و اینا احساس میکنم خیلى صبورم :|
پاسخ:
مستدام باشی و اینا دیگه:))
حالا اندکی صبر هم خوب چیزیه، سحر نزدیک است (((:
+ البته درسته که اگه کسی به خودم همین جمله رو بگه با پشت دست میزنم دهنش ولی خب ((: شاید بعد بهار، زمستون بیاد، ولی بازم بهار که هست ((:
پاسخ:
:)))
من نمیدونم چرا همه فکر کردن من صبرم تموم شده
خیلی خوب توضیح دادم که!
توی نوشته بیان کردم که قبلا اصلا صبور نبودم ولی الان واسه خودم ایوبی شدم!
۰۳ آبان ۹۶ ، ۲۰:۵۱ Freakin' Holdie
نه حالا پیر نشو، ولی منظورم اینه اگه شدی ام چیزه بدی نیس.
پاسخ:
هووووم
من همچین فکری نکردم ((:
نوشته بودی مشکلات همیشگی، واسه همون ((:
پاسخ:
:))))
خوبه باز