Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

5_3

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ب.ظ

میگفت که: یه بنده خدایی هرچی تو خونه اش دعا میکردن مستجاب نمیشده اومده به یه عالم گفته چرا اینطوریه!

عالم گفته:تو خونه تون یه بی نماز هست

بنده خدا گفته: همه نماز میخونن 

عالم فرستادن چند نفر تو خونه شون دیدن بله همه نماز میخونن

عالم اومده تحقیق دیدن که روی درخت توی باغچه لونه ی کلاغ عهِ کلاغِ رفته استخون اورده گذاشته تو لونه

اون استخون برداشتن بعد دعاشون مستجاب شده

بعد عالم که خیلی پیشرفته بوده اون موقع تحقیق کردن روی اون استخونه فهمیدن اون استخونِ استخون یه ادم بی نماز بوده که نماز نمیخونده.

۹۶/۰۷/۲۲

نظرات (۷)

:|
دلفین ها پرواز می کنند؟
پاسخ:
یه حسی نزدیک به مرگ دارم
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۹:۵۴ پسر مشرقی
این چیزا اگه واقعیت هم داشته باشه برا قدیماست. دنیای حالا اینقدر مادی شده که کار به استخون مرده ی بی نماز توی لونه ی کلاغ نمی رسه... ماورا خیلی وقته رخت بربسته از دنیا...
پاسخ:
واقعا چی بگم من الان
اصلا در مورد این چیزا من ترجیح میدم هیچی نگم:))
پاسخ:
میدونی الان حسم چیه میم؟
تفنگی چیزی بردارم شناسایی کنم اینا رو و تمام
فقط میخواستی مارو پوکر کنی دیگه نه؟حالم بهم خورد از این افکار مزخرف
پاسخ:
میخواستم فقط حسم موقع شنیدن این حرفا واستون منتقل بشه همین
نه اینکه من عاشق این افکارم!
...
پاسخ:
_
نههههه :))))
پاسخ:
^^
چی بگم والا
ینی تاحالا دیده نشده یه بی نماز دعاش مستجاب بشه؟
عجب کلاه شادی!
پاسخ:
همینو بگو!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.