Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

2_3

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ب.ظ
همیشه واسه شروع پست دادن مشکل داشتم 
مثلا میدونستم وسطش چی باید تایپ کنم یا اخرش اما اولش رو نه.
دیشب به اصرار های زیاد مادر مجبور شدم برم و توی مراسم هایی که اقوامش تدارک دیده بودن شرکت کنم
اونجا اونقدر زمان زیادی برای گریه کردن و ضجه زدن به مردم داده بودن که تونستم حدود 50 صفحه باقی مونده از کتاب "شیطان و دوشیزه پریم" رو بخونم.
کتاب خوبی بود و طبق معمول نتونستم عکس خوبی هنگام مطالعه ازش بگیرم
تنها بودن این مشکلات رو هم داره
نه یه همجنسِ همخونِ همخونهِ و همدل دارم نه یه همجنسِ همدل که همخونُ و همخونه نباشه
البته باز یه جنس مخالفِ همخونه و همدل که همخون نباشه هم ندارم
کلا تنهایی رو تجسم کنید تنها بودن نه از لحاظ جغرافیای زیست و اقلیم بلکه از لحاظ جغرافیای قلبی و روحی...

نظرات (۵)

۰۷ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۷ کوچه دوازدهم
همدل و هم خونه ...
پاسخ:
همدل و هم خونه ...
عکس خوب در حال خوندن؟

پاسخ:
اره
میدونی منظورم چیه؟!
اره میدونم.
هیچی ولش کن:))
پاسخ:
چرا؟...
یبار که اعصابم داغون بود گفتم:نصف مشکلات زندگیم ازینه که کسی رو تو زندگیم ندارم
و جواب شنیدم:ما هم که داریم کاری واسمون نکردن

از دور همه چی میتونه قشنگ باشه.باید از نزدیکم نگاش کرد خب
پاسخ:
حق با توعه...*-*
تنهایی و این چیزا رو چه کنیم
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.