Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

8_10

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ق.ظ

خیلی سریع رفتم تهران و خیلی سریع برگشتم.

حالم خوب نبود،از پارک ملت سه تا کتاب خریدم،بابا قبلش واسم یه کتاب خریده بود.

تو راه برگشت به خونه هم از قم یه کتاب خریدم.

سر جمع ۵ تا کتاب،که یکی شون بارها خونده م.

مامان صبح زنگ زد و پرسید فلان کتاب داری؟گفتم اره.

متاسفانه یا خوشبختانه کتابِ رو خریده بود،بهش گفتم غصه نخور هدیه ش میکنیم به کسی.

من امسال توی این فصل گرم فعالیتهای مفیدم خیلی کم بود،با اومدن پاییز فعالیت هام در زمینه کتاب خیلی کمتر میشه ولی سعی میکنم مثل همیشه بیام و بنویسم حتی اگر خیلی دیر به دیر.

میام و کتابایی که خریدم معرفی میکنم.

+7 شهریور"پدران فرزندان نوه ها"شروع کردم،همون روز تا صفحه 89 خوندم،مسافرت نذاشت کتاب رو تموم کنم.