Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

1_9

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ
"الف"رو تا صفحه 48 خوندم اما داشتم کسل میشدم شاید به خاطر بد بودن وضع روحیم بود،به همین دلیل کنار گذاشتمش؛
"ساحره ی پورتوبلو"دیروز دست گرفتم و صفحه ی 75 م.(لامپا خاموش و پرده ها هنوز کنار کشیده نشدن،سخت نگیرین به جلدش الان دقت کردم)
یه حسی همش منو قلقلک میده که زودتر اینا رو تموم کن و بقیه کتابایی که گرفتی رو بخون،حس خیلی جذابیه.
با یه قسمت های اندوه آوری از کتاب"ساحره ی پورتوبلو"که خیلی هم اشک درآر نبودن اشک ریختم.
خواستین کامنت بدین،ترجیحا ناشناس!

نظرات (۱۵)

عکس
اشک ریختی؟؟؟چرا
پاسخ:
نمیدونم :)))
چرا ناشناس گلم؟؟؟
پاسخ:
:)))))همینطوری،بده؟
یه رمانی این عکس همه‌ش بک گراند گوشیم بود :)) بخاطر عشقم آبی *_* چقدر تند تند می‌خونی اما :))
پاسخ:
:))))))رنگ آبی دوست داری توام؟من عاشق تمومی رنگای ملایمم
تند؟کجاش تنده😅خیلی سرعتم پایینه!همش لفت میدم تا یه کتاب تموم شه
بله بنده الی هستم و آبی دوست دارم :))) البته منم بیشتر رنگای ملایم رو دوست دارم اما ابی یه چیز دیگه‌س :)
پاسخ:
😅😍واو الی دست خودتو رو کردی چرا خب!مزه ش میره ک من تو کف کامنتا باشم
D:
میدونی به قول خودت جذابیت این ناشناس کامنت دادنه چیه؟این که میتونی هزارتا با شخصیت های ناشناس متفاوت کامنت ارسال کنی
پاسخ:
😅واو چی بگم
شاید 
اما خب چه فایده داره؟:)))))
این قدر پائولو خسته نشدی؟؟؟؟؟&_&
پاسخ:
😅نه
الان ساحره رو بخونیم یا چی؟ :)
پاسخ:
هنوز که تموم نشده
آرین؟اگر آرین که باید بپرسم مکتوب خوندی؟
اگر رویای که باید بگم واست زوده یکم ساحره سنگینه
تموم شد حتما میگم😅
اوم
توی گودریدز اضافه شون کن و نظرت رو بیشتر در مورد این کتابها بنویس
پاسخ:
🤗سر فرصت
پس منتظرم تموم شه :)
نه لنتی من هیچ‌کدوم از این خنگایی [چطوری آرین؟ D:] که گفتی نیستم. :|
پاسخ:
😂من نفهمیدم چی شد دقیقا؟
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۱ ابوالفضل ...
نگذار خوندن برات تبدیل به یک مسابقه و روزمرگی بشه. لذت ببر حتما. که این مدل خوندن از نخوندن بدتره.
پاسخ:
مسلما از مسابقه هم میشه لذت برد :)
من از بچگی ناشناس دوست نداشتم. :| نویسنده‌ی کامنت هفتمِ همین پست و آخرین کامنت من بودم :| 
پاسخ:
😂😂😂به آرین هم توهین کردی 

من بیشتر دارم فیلم میبینم و یک عالمه کتاب مال پدرم بهم ارث رسیده که هنوز نخوندم
پاسخ:
خیلی هم خوب
راستش من زیاد با فیلم سازش ندارم نمیتونم جز سینما جایی فیلم ببینم،فکر کنم در این مورد بیش فعالم!D:
چه قدر عالی
ناشناس :)
خیلی وقته کتاب نخوندم، روانم داره کپک میزنه
پاسخ:
:))))
چرا؟خب یه تایم براش مشخص کنید و بخونید
کاش روحیه ت خوب باشه بتونی کتابارو بخونی.
پاسخ:
:)مرسییی اره
باید خودمو جم و جور کنم
کتاب بخونی موهاتو ببافم مثلن :))))
پاسخ:
:)))))))))))
دستت گیر میکنه که

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.