Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

6_2

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

نمیخوام واضح توضیح بدم یا حداقلش اینه ک الان نمیخوام واضح توضیح بدم

فقط یه سوال میخوام بپرسم لطفا بهم کامل جواب بدید

اگر بالای این صفحه(همین صفحه،همین وبلاگ) یه بنر یا یه لگو ببینید ک روش نوشته شده باشه ؛

"مرگ بر آمریکا"

میخوام اولین چیزی که توی ذهن تون میاد رو بگید

مربوط به هرچیزی باشه فرقی نداره حتی اگه افکار تون تند هم باشه هیچ مشکلی نیست،بهم بگید

در پله ی اول چیزی ک در همون لحظه به ذهن تون خطور میکنه و در پله ی های بعدی چیزهایی ک راجب نویسنده و طراح و ... فکر میکنید هم بهم بگید

خیلی منتظر و مشتاقم

[هرچه قدر تعداد افرادی ک نظرشون رو راجب این موضوع میگن بیشتر باشه،من بیشتر خوشحال میشم]

۹۶/۰۶/۰۷
tahi :D

مرگ بر

نظرات (۲۰)

اولین چیز که به ذهنم میاد ... اینه که به من هیچ ربطی نداره ((: صلاح ملک خویش خسروان دانند (:
پاسخ:
^^
ممنون
میشه گفت چیز زدن به مغز طرف همین
پاسخ:
^^
۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۰۷ صغری خانوم همیشه در صحنه
من حرفم اینا نیست فقط میخوام بدونم مگه وبلاگ اه نظرم رو نمیگم اینطوربهتره
پاسخ:
با اینکه نگفتی فهمیدم دیگه ^^
۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۰۸ جانیار هفت خط
شخصیت کسی که بنر رو گذاشته بالای وبلاگش رو خورد میکنم و خیلی تند میگم خری با اون افکارت
اره دیگه
پاسخ:
^^
مرسی خشن جان
میگم چرا مرگ بر امریکا؟ 
میگم انقدر مرگ میخوایم برا کشورای دیگه خودمون چی هسیم؟ 
پاسخ:
^^
خب...!
اوهوم
احساس تاسف!

می فهمیدم نگاهم با نگاه طراح و نویسنده خیلی فرق داره. درود بر آمریکا هم نمی گم که اصلا با این زنده باد و مرده باد ها میونه ی خوبی ندارم....
پاسخ:
درسته...!

خودمون هیچ پخی نیستیم
@با پریسا موافقم
پاسخ:
منم با شما موافقم D:
۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۰۳ 🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸
نمی دونم حس کردم شاید کسی ناراحت شه ولی حق با توئه اگه میشه عمومیش کن :د
دل به دل راه داره آخه عزیزِ دل ِ من *____*
پاسخ:
نه عاغا اصلا نیست همچین ادمی اینجا :دی
^^
واقعا آمریکا رو باید بهش تف کرد ولی این دیگه خیلی یه طوریه که تو وبلاگت همچین بنری بزنی! :|
همچین چیزی می‌آد تو ذهنم:
بابا بیا برو پستت رو بذار! :|
پاسخ:
:|
^^
عه
اولین چیزی که تو ذهنم میاد واقعا اینِ که این جمله غلطِ و کاری از دستِ من یک نفر مخالف بر نمی‌آد و بعدش بی اهمیت طور ازش می‌گذرم،تا حالا توی این شعارای غلط رایج اون‌طور دقیق نشده بودم منتهی حالا که نوشتی واجب دیدم یه کم هم ذهنم رو سوق بدم به سمت‌شون ببینم چی درستِ یا چی غلطِ یا اصلا چی غلط‌تر :)) به ذهنم رسید که واقعا مسخره‌ترین جمله‌ی رایجیِ که شنیدم چرا که با گفتن هزاران بارش هم اتفاقی نخواهد افتاد و چیزی تغییر نخواهد کرد،بهتر نیست جای این‌قدر بیهوده گویی تفکر کنیم و اقلا ذره‌ای مفید باشیم آخه؟ :))
با این جمله و جملات این قبیل به نظرم فقط نِگاه‌های خیلی‌ها[مردم همون کشور مورد خطاب] به‌مون عوض می‌شه،شاید با خودشون بارها تِکرار کنن "چه‌قدر آدم‌های بی‌تمدن و بی‌فکری پیدا می‌شن" و این زشت نیست؟هست آخه خیلی هم هست :))
پاسخ:
^^
فاطمه خیلی خوب و مهربونی تووو
خب اولش میگم عه از این وبلاگ مسخره هاست.از اینا که عقایدشونو تحمیل میکنن,حتما مطالبشم مسخره ست.
بعد اگه دیدم مطالب خیلی هم ربطی به نوشته نداره.مثل وبلاگ تو:)
برای ادمین کامنت میزارم در مورد اینکه امریکا چندین میلیون جمعیت داره که خیلی هاشون دینشون.رفتارشون خانواده شون قیافه شون مثل توعه.و این مرگ بر امرریکا توهین به همه اون ادماست.

امضا:استاد روناک از دانشگاه هاروارد 😂
پاسخ:
^^
*-*
روناک باید بگم سلام و هیچ وقت لطفا از وبلاگت نرو تا بتونم بخونمت همیشه
اول از همه اینکه والا وب خودته و بی شک اختیارشو دارى هر کارى بکنى!
ولى من خودم به شخصه اگه بودم وبمو به این چیزا آلوده نمیکردم D:
همین فضاى معنوى و صمیمى رو بیشتر دوست دارم :)
پاسخ:
:)))
مسلما من هیچ وقت قرار نیست همچین کاری بکنم!
^^
توی چنل هولدن اینو دیدم و خاستم نیام و هیچی نگم ولی واقعا با تمام نظرات از ضمیم قلب موافقم*-*
پاسخ:
عه؟
پس مرسی عَمیر ^_^
والا بنده هم از ضمیم قلب با همه شون موافقم و خوشحالم که اینقدر ادم مهربون خوب دارم ک منو میخونن
*صمیم
پاسخ:
@_@
چه قدر کامنتا همه باهم دارن میکوبن تو بنر
پاسخ:
اره دیگه
یعنی حال میکنم وقتی کامنت میزارم و نباید ادرس بدم
یعنی اینقدر شناخته شده و شاخمااا.راجب پست باید بگم با رویا موافقم
پاسخ:
^^
روانییی
اولین چیزی که به ذهنم میاد تاسفه! 
ولی بازم هرکسی میتونه هر نظری داشته باشه پس فقط رد میشم:دی
پاسخ:
^^
[قلب]
خب فکر خاصی نمیکنم.یعنی قبل از اینکه فکر خاصی بکنم خیلی راحت صفحه رو میبندم...
پاسخ:
^^
گارد میگیرم به احتمال زیاد
یه چفیه تو ذهنم میاد که نویسنده انداخته دور گردنش و حالا داره معضل سوسکای دستشویی شون رو هم به آمریکای غاصب ربط میده.
شایدم همون اول ضربدر رو بزنم و برم بیرون
البته وبلاگ شخصیه و هرکار بخواید بکنید ازاده
اما من هم آزادم که نخونم
پاسخ:
^^
اره دیگه ازاده
ممنون از نظرت
۲۰ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۳۵ کوچه دوازدهم
معمولا این وبلاگ ها رو نخوانده می بندم!
چون وقتم خیلی ارزشمند تر از این حرف هاست
پاسخ:
چطوری شاخ؟
^^
D:
ممنونم از نظرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.