Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

در کنارِ خودم هستم

Orbit

نویسنده واقف نیست چیزی را بنویسد که،شما از آن سر در بیاورید!
از دید یک مهندس،از دید یک آشپز،از دید یک هنرمند،همان تنهایی هست که بود.

بایگانی

2_2

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ق.ظ

پست یه خانم وبلاگ نویس رو امروز صبح دیدم و یاد این افکارم افتادم ؛

من دوست دارم اگر کتاب نوشتم توی اسمش یا حالا اگه شده مقدمه اش حرفی از پرتقال بزنم 

بوی پرتقال 

بوی بِه

بوی توت فرنگی

جلدش رو هم عطری میکردم صفحاتش هم همین طور شبیه این خوش بو کننده های عطری هوا که توی ماشین میذاریم

بعد کتاب رو توی بسته های مخصوص باید نگه داری میکردن تا عطرش نپره و موقع خوندن قشنگ حس منتقل شه به خواننده

یا اینکه کتابی مینوشتم بعد روش یه سری بٌرد و آی سی نصب میکردم خیلی ریز و جمع و جور که برای فرد مطالعه کننده موزیک هایی رو پخش کنه که مربوط میشن به نوشته های کتاب

یا حتی موزیک های بی کلام 

پیانو لب دریا و گیتار فرانسوی

اینقدر ایده های خوبی میدم چرا کسی نمیاد باهام همکاری کنه خب؟!

چرا کسی نمیاد باهم فرار کنیم از ایران بریم فرانسه؟!

ها؟!^^

نظرات (۱۲)

۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۶ 🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸
و خُب این خیلی عااالیه! مطمئنم کتاب جذاب و خوندنی ای میشه! سعی کن هیچوقت این ایده ت رو فراموش نکنی :)

انقد از موراکامی گفتم این چند وقت که فک کنم دیگه حال همه داره بهم میخوره :د ولی ابنم بگم :)) این ایده موسیقی و اینات که هست، موراکامی تو جنگل  نروژی یه جور دیگه استفادش کرده. مثلن میگه اون لحظه این موسیقی پخش شد و یا اینو شنیدم، اکثراً هم موزیک های معروفی هستن که میتونی پیداشون کنی و گوش بدی و بیشتر آدم رو می برن تو دل قصه. اینو گفتی یادش افتادم الان، حس خیلی خوبی برای من حداقل داشت :دی :)
پاسخ:
•_•
WOW
تو نیمه ی گمشده ی منی جانا
من اینقدرررررررر از موراکامی همه جا تعریف کردم ک دختری ک توی کتاب فروشی کار میکنه تا منو میبینه میگه عه موراکامی اومد!
در این حدددد!
نمیدونم میتونی درک کنی یا نه!
این اندازه ای موراکامی رو دوست دارم هیچ نویسنده ای ندارم!
سبک خاص و منحصر ب فرد موراکامی برام جذاب گیرا ست 
هرکسی این سبک نوشته ها رو دوست نداره
از اینکه یه نفر دیگه از موراکامی دوست های بیان رو پیدا کردم خیلی خوشحالم خیلی!
^^
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۶ مهیار حریری
ایده های جالبین

+ مگه فرانسه چه خبره ؟!
ها ؟
پاسخ:
ممنونم
+یکی از فیوریت هامه
مگه شما دوستش ندارید؟
ها؟
حسِ خوبی می‌تونن بدن! (:
پاسخ:
اره فک کنم
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۱۰ مهیار حریری
چرا اگ قرار باشه یروز در خارج ادامه ی تحصیل بدم میرم فرانسه
چون قوانین ما از فرانسه اقتباس شده
و اینکه تحصیل هم رایگانه

+ الا ای خاک عشرت زای پاریس !
   در و دشت بهشت آسای پاریس !
   الا ای برتر از گردون گردان !
   الا ای قبله ی آزادمردان ! / رهی معیری
پاسخ:
فقط میتونم بگم به به به به
چه ایده باحالی (:
+ فقط اونوقت، کتاب جنایت و مکافات بوی خون میده دیگه، نه؟ D:
پاسخ:
خب من قرار نیست اینطور کتابی بنویسم ک!
یه سبک ملایم ک بشه باهاش راحت کنار اومد میتونه خیلی گیرا باشه
:))
فرانسه از دور قشنگه ولی. زندگی اونجا به قشنگی خیلی از کشورای انگلیسی زبان نیست. یه فرهنگ تقریبا دور از ما دارن


البته اون عطر و حس پرتقالو دوس دارم. تصور که کردم حالم خوب شد :)
پاسخ:
راجب فرانسه نمیتونم چیزی بگم...!
+فقط با تصور اون قسمت بوی به حالم خوب میشه
:))
زود به دنیا اومدی پس!
پاسخ:
نه هنوز پیر نشدم وقت واسه اجرا ایده زیاده
حداقلش اینه ک چند سال دیگه به بچه هام این ایده ام رو بگم و اونا لبخند بزنن توی دلشون بگن 
عجب مامانی داریم
:)
:)
آهنگو D: زدی تو کار راک :دی
پاسخ:
D:
میدونی ک هرچی ک خوشم بیاد گوش میدم
لعنتی ایده هارو!واقعا یه کتاب نیاز دارم که رایحه ی سیب و به داشته باشه چرا زودتر عملی شون نمیکنی تا من نمردم!
پاسخ:
نمیمیری تو رویا
من خودم بیشتر دوست دارم کتابم بوی طالبی بده ^^ یعنی تقریبا بوی نصف میوه ها قشنگه!
بیا عملیش کنیم
کار و ایده از من سرمایه از تو :دی
من واسه پستی که راجب امید نعمتی بود باید بگم واقعا چرا امید نعمتی؟از کجاش خوشت میاد؟مثلا میگفتی شادمهر عقیلی یا چه میدونم حامد همایون D': امیدوارم واسه پیشنهاد اخری(حامد همایون)خفه ام نکنی!
پاسخ:
دارم خون سردیمو حفظ میکنم رویا! :دی
امید نعمتی طرز حرف زدنش نگاش همه چیزش یه طوریه ک به دل میشینه آخه
امیدوارم با همسرش خوشبخت باشه :)))
ایده ی عطر و بوی کتاب
خیلی جالب و دوس داشتنی میشه
مطمئنم اگه به گوش یه ناشر خوش ذوق برسه
حتما از ایدت استفاده میکنه
من که خیلی خوشم اومد
پاسخ:
ناشر خوش ذوق از کجا پیدا کنم اخه 
خوشحالم ک خوشت اومد ^^
موزیک عالی بود!عالییییییییی >____<
پاسخ:
^_____^
خوشحالم دوست داشتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.